میزبانی کلاله از مشعل سیزدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری

به گزارش تور گرجستان ارزان، مشعل سیزدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری به میزبانی استان گلستان جهت جاذبه های شهرستان کلاله را پیمود و مورد استقبال مسئولان این شهرستان نهاده شد.

میزبانی کلاله از مشعل سیزدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا اسفند 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، پیمایش جاذبه های گردشگری گلستان به مناسبت میزبانی این استان از گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور در اسفندماه و با هدف معرفی این رویداد مهم در سطح استان از 19 دی شروع شد و یکشنبه 6 بهمن ماه مشعل این گردهمایی میهمان شهرستان کلاله بود.

تاج دردی قره جه راهنمای گردشگری استان گلستان در این مرحله از پیمایش از روستای تمرقره قوزی، بخشی از دیوار تاریخی گرگان، بقعه خالد نبی (ع)، کوه های هزار دره، گورستان تاریخی خالدنبی و تفرجگاه های آقسو و زاو عبور کرد.

مشعل این پیمایش در شهرستان کلاله مورد استقبال معاون فرماندار کلاله، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان، بخشدار مرکزی، دهیار روستای تمرقره قوزی و فعالان گردشگری شهرستان نهاده شد.

پیمایش جاذبه های استان گلستان در جهت 80 جاذبه تاریخی، طبیعی و فرهنگی در 14 شهرستان به طول حدود 400 کیلومتر صورت می گیرد.

ابتدا و انتهای جهتهای پیش بینی شده در این پیمایش جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی شهرستان های استان است و در طول این جهتها جاذبه های شهرستان توسط کمیته فراوری محتوای این رویداد ملی معرفی می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 946

به "میزبانی کلاله از مشعل سیزدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی کلاله از مشعل سیزدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید