محدودیت پروازهای خارجی در ایام کرونا ، هواپیمایی فری برد

به گزارش تور گرجستان ارزان، با شیوع کرونا هر کدام از هواپیمایی ها به ترتیب قوانین و مقررات خود را برای سفر به هر کدام از کشورها و مسیرهایی که در اختیار دارند اعلام می نمایند. برای اطلاع از قوانین عمومی و کلی و مشاهده همه هواپیمایی ها می توانید صفحه محدودیت پروازهای خارجی در ایام کرونا را ببینید.

محدودیت پروازهای خارجی در ایام کرونا ، هواپیمایی فری برد

در ادامه این مقاله هم تمام اخبار و اطلاعات هواپیمایی فری برد را به همراه فهرست آزمایشگاه های مورد تایید این هواپیمایی برایتان فهرست نموده ایم. خواهشمندیم پیش از سفر تمام مقررات را به دقت مطالعه کنید و در اخیار همسفرانتان قرار دهید. این صفحه به محض ارائه اطلاعات نو از سمت هواپیمایی فری برد مداوم به روز خواهد شد.

اطلاعیه ها و بخشنامه های هواپیمایی فری برد (21 دی 1400)

  • کلیه مسافران ایرانی که از تزریق دز دوم واکسن مورد تایید سازمان بهداشت جهانی آنها 14 روز گذشته باشد و کارت واکسن به زبان انگلیسی و دارای QR-Code به همراه داشته باشند؛ در جهت ایران-ترکیه-ایران می توانند بدون ارائه تست PCR سفر نمایند.(بروزرسانی 14 فروردین 1401)
  • مسافران غیر واکسینه می توانند با ارائه گواهی منفی تست PCR با اعتبار 72 ساعت از پرواز خود استفاده نمایند.(بروزرسانی 14 فروردین 1401)
  • تمام مسافرین قبل از مراجعه به کانتر پرواز باید برگه دریافت QR کد داشته باشند که با ثبت اطلاعات به وسیله این لینک قابل دسترسی است.
  • واکسن های مورد تایید هواپیمایی فری برد به توضیح ذیل می باشد:
  • AstraZeneca/Oxford, Johnson&Johnson, Sputnik V)

    (Biontech, Moderna)

    (Sinovac, Sinofarm)

آزمایشگاه هایی مورد تایید هواپیمایی فری برد

کلیه آزمایشگاه های تایید شده از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران جهت آزمایش تشخیص مولکولی PCR مسافران برون مرزی، مورد تایید این شرکت نیز می باشند.

صفحه آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی ها

منبع: علی بابا
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2343

به "محدودیت پروازهای خارجی در ایام کرونا ، هواپیمایی فری برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت پروازهای خارجی در ایام کرونا ، هواپیمایی فری برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید