محدودیتی دیگر برای زنان عربستانی برداشته شد

به گزارش تور گرجستان ارزان، خطوط هوایی عربستان زنانی که تمایل به اشتغال در زمینه مهمانداری هواپیما دارند را استخدام می نماید.

محدودیتی دیگر برای زنان عربستانی برداشته شد

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه سبق، متقاضی اشتغال به عنوان مهماندار باید عربستانی باشد و تحصیلات وی کمتر از دبیرستان و سنش کمتر از 20 و بیشتر از 30 نباشد و ضمن مطابقت وزن و قدش با استاندار های خطوط هوایی عربستان، معاینه پزشکی را نیز پشت سر بگذارد.

میدل ایست نیوز گزارش داد، خطوط هوایی از زنان عربستانی مایل به اشتغال در زمینه مهمانداری خواست رزومه کاری، کارت شناسایی و گذرنامه خود را ضمیمه مدارک خود نمایند.

عربستان در زمان ولیعهدی محمد بن سلمان، دستخوش تغییرات اجتماعی گسترده و اصلاحات مالی زیادی شد به صورتی که در این دوره به بانوان اجازه داد شد رانندگی نمایند، وارد استادیوم شوند، سینما ها مجددا باز شد و اجازه برگزاری کنسرت داده شد.

این سیاست های عربستان از سال 2017، بحث و جدل فراوانی میان شهروندان عربستانی به وجود آورده به گونه ای که بعضی این اصلاحات را در شرایط فعلی ضروری دانسته و بعضی دیگر خشمگین از این اصلاحات هستند، اما از بیم غضب مقامات عربستانی سکوت پیشه نموده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1689

به "محدودیتی دیگر برای زنان عربستانی برداشته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیتی دیگر برای زنان عربستانی برداشته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید