لغو پروازهای فرودگاه مونترال مسافران را غافلگیر می نماید

به گزارش تور گرجستان ارزان، کانادایی هایی که از فرودگاه مونترال پرواز می نمایند ممکن است تابستان سال جاری غافلگیر شوند؛ رئیس فرودگاه Trudeau می گوید احتمالاً از شرکت های هواپیمایی خواسته می گردد بعضی پروازها یا حتی مقصدها را به طور کلی لغو نمایند.

لغو پروازهای فرودگاه مونترال مسافران را غافلگیر می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، این مقام مسوول گفته است که این نوع کاهش خدمات در سال های اخیر بی سابقه بوده است.

کمبود نیروی انسانی در فرودگاه باعث ایجاد انواع مسائل سفر شده است چون کارگران کافی برای بارگیری و تخلیه هواپیما وجود ندارد.

به گفته او شرایط بسیار حساس است. چون بعضی از افراد برای تعطیلات رزرو داشته اند، بنابراین خطوط هوایی باید در نحوه مدیریت این موضوع خیلی مراقب باشند.

به همین دلیل، ایر کانادا گفت که کاهش برنامه های پروازی خود را در ماه های جولای و آگوست آغاز خواهد نمود. هرچند که این تصمیم آسان نبوده است، چون منجر به لغو مضاعف پروازها می گردد و تأثیر منفی بر بعضی از مشتریان خواهد داشت، اما اقدام آنها به مشتریان امکان برنامه ریزی و پیدا کردن گزینه های جایگزین را می دهد و حداقل مجبور نمی شوند در زمان کمی قبل از سفرشان یا حتی حین سفرشان با این موضوع روبرو شوند.

داده های اخیر نشان می دهد که 51 درصد از تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه های اصلی کانادا بین 22 تا 27 ژوئن لغو یا به تعویق افتاده است.

بدترین شرایط مربوط به فرودگاه تورنتو بوده ؛ با لغو 11 درصد و تأخیر 52 درصد از پروازها در همان بازه زمانی.

معطلی های طولانی در فرودگاه ها، در کنار بی اطلاعی یا جوابگو نبودن کارمندان، باعث نارضایتی و سردرگمی مضاعف مسافرها شده است.

دولت فدرال گفت که ماموران مرزی بیشتری را استخدام نموده است تا بتوانند فرودگاه های کانادا را که بیشترین آسیب را به دلیل کمبود نیرو دیده اند، پوشش دهند.

وزیر حمل و نقل فدرال در این باره گفت: ما شاهد افزایش تقاضا برای سفر هستیم که از توان خطوط هوایی و فرودگاه ها برای افزایش منابع مورد نیازشان در جهت تطبیق با این افزایش پیشی گرفته است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2394

به "لغو پروازهای فرودگاه مونترال مسافران را غافلگیر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو پروازهای فرودگاه مونترال مسافران را غافلگیر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید