پروازهای مستقیم میان تهران و بارسلونا از ماه ژوئن برقرار می گردد

به گزارش تور گرجستان ارزان، سفیر اسپانیا از برقراری پرواز مستقیم از تهران تا بارسلونا تا ماه ژوئن اطلاع داد و گفت که کوشش می کنیم پرواز مستقیم به مادرید را نیز در آینده ای نزدیک برقرار کنیم.

پروازهای مستقیم میان تهران و بارسلونا از ماه ژوئن برقرار می گردد

زهرا احمدی پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی در ملاقات با سفیر اسپانیا تاکید نمود که دولت جمهوری اسلامی ایران معتقد است توسعه توریستی می تواند به تقویت روابط کشورها یاری کند.

احمدی پور با بیان اینکه اسپانیا مدل موفقی در حوزه توریستی است، گفت که باید بتوانیم از این تجربیات استفاده کنیم تا ظرفیت های توریستی ایران را به فرصت هایی برای کسب عایدی تبدیل کنیم.

او با اشاره به ظرفیت های صنایع دستی و توریستی دو کشور یادآور شد:

ایجاد خط پرواز مستقیم بین ایران و اسپانیا از مواردی است که می تواند به توازن تبادل توریست میان دو کشور بیانجامد.

سفیر اسپانیا نیز در این ملاقات گفت که کوشش می کنم مناسبات دو کشور در زمینه توریستی و تبادل توریست ارتقا پیدا کند.

ادواردو لوپز بوستکتس بیان نمود که ما می کوشیم توان سفارت اسپانیا را برای صدور ویزا دو برابر کنیم. بعلاوه معتقدیم راه اندازی پروازهای مستقیم تاثیر بسزایی در افزایش تبادل توریست بین دو کشور خواهد داشت.

وی بیان نمود که بر اساس توافقات صورت گرفته، ایرلاین ماهان تا ماه ژوئن، پرواز مستقیم تا بارسلونا خواهد داشت و ما کوشش می کنیم پرواز مستقیم به مادرید را نیز در آینده ای نزدیک برقرار کنیم.

این دیپلمات اسپانیایی با بیان اینکه سال گذشته 20 هزار ایرانی به اسپانیا سفر نموده اند، گفت که زمینه های افزایش همکاری در حوزه توریستی در گذشته نیز بین مسئولان ایران و اسپانیا آنالیز شده است. اسپانیا در زمینه توریستی در جهان رتبه بالایی دارد و ما آمادگی داریم تجربیات خود را در اختیار ایران قرار دهیم.

منبع: کجارو
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2250

به "پروازهای مستقیم میان تهران و بارسلونا از ماه ژوئن برقرار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای مستقیم میان تهران و بارسلونا از ماه ژوئن برقرار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید