تور دبی ارزان: قوانین مرزی برای ورود به ابوظبی از امروز تغییر کرد

به گزارش تور گرجستان ارزان، همه مسافران برای ورود به امارات باید پاسخ منفی تست لیزر یا تست سواب کرونا (swab test) مربوط به 48 ساعت گذشته را همراه داشته باشند.

تور دبی ارزان: قوانین مرزی برای ورود به ابوظبی از امروز تغییر کرد

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

تغییرهای نو در قوانین ورود به ابوظبی آدینه گذشته به تصویب رسید و از امروز اجرایی می گردد. طبق اخبار منتشر شده به وسیله اداره ملی مدیریت حوادث و بحران های اضطراری، همه ساکنان این امیرنشین باید 48 ساعت پیش از ورود به ابوظبی تست PCR یا DPI را انجام داده و نتیجه منفی را در هنگام ورود به همراه داشته باشند.

تغییرات نو به این معنی است که قوانین پیشین مبنی بر آنکه تست لیزر دیگر به تنهایی و بدون تست PCR پذیرفته نمی شد، اصلاح و به روز رسانی شده است. کمیته شرایط اضطراری، بحران ها و بیماری های ابوظبی در خبر نوی که روز گذشته، چهار سپتامبر، در توئیتر خود منتشر کرد، اعلام نمود که در راستای کوشش های صورت گرفته برای افزایش شمار تست ها برای تشخیص اولیه مبتلایان به ویروس کرونا، فرایند ورود مسافران به ابوظبی اصلاح شده است.

دفتر رسانه ای دولت ابوظبی نیز در توئیت دیگری اعلام نمود:

از روز شنبه، پنجم سپتامبر، ساکنان و بازدیدکنندگان می توانند ظرف 48 ساعت پس از دریافت پاسخ منفی تست PCR یا DPI وارد امیرنشین ابوظبی بشوند. تست PCR دیگر پیش نیازی برای انجام تست DPI نیست.

در جایی دیگر از بیانیه فوق آمده است:

ساکنان و بازدیدکنندگانی که 6 روز متوالی یا بیشتر در محدوده امیرنشین ابوظبی اقامت داشته اند، اکنون باید هر 6 روز یک بار تست PCR بدهند تا از سلامت و ایمنی کل جامعه محافظت به عمل آید.

هزینه انجام تست فوری 50 درهم است؛ در حالی که تست PRC معمولا 370 درهم تمام می گردد. قوانین محدودکننده برای ورود به ابوظبی از تاریخ دوم ژوئن و با هدف کاستن از سرعت شیوع کرونا انجام شد. پیش از آن مسافران تحت شرایط خاصی اجازه ورود به این امارت را داشتند.

منبع: کجارو / thenational.ae
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2325

به "تور دبی ارزان: قوانین مرزی برای ورود به ابوظبی از امروز تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: قوانین مرزی برای ورود به ابوظبی از امروز تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید