قصه هایی از بغلی ترین خرس جهان منتشر شد

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران ، داگلی بغلی عیدت مبارک از مجموعه قصه های داگلی؛ بغلی ترین خرس جهان با نویسندگی و تصویرگری دیوید ملینگ و ترجمه نسرین ابراهیمی لویه از سوی بخش کودک و نوجوان انتشارات مبتکران (میچکا) منتشر شده است.

قصه هایی از بغلی ترین خرس جهان منتشر شد

شخصیت اصلی در این مجموعه قصه ها، بچه خرسی به نام داگلی است که علاقه زیادی به بغل کردن دارد و هربار درگیر ماجرایی می گردد. در داستان قصه های داگلی؛ بغلی ترین خرس جهان سال نو شروع شده و داگلی به دنبال کسی است که دلش بغل عیدت مبارک بخواهد اما کسی را پیدا نمی گردد تا اینکه صدایی می شنود و در پی آن ماجرایی برای داگلی پیش می آید.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: گوسفند کوچولو هنوز دلش می خواست چیزی را تزئین کند. برای همین به درخت افتاده اشاره نمود.

داگلی آهی کشید و گفت: اما این خیلی عظیم است. نمیگردد ببریمش خانه.

بینی روری جرینگی صدا کرد و یک کم براق تر شد.

من می توانم کمکتان کنم. بیایید تا پایین تپه پرواز کنیم!

داگلی گفت: مطمئنی این کار شدنی است؟

گوسفند کوچولوها فریاد زدند: پس معجزه عید این است! ...

در صفحات پایانی این کتاب به همراه تصاویر رنگارنگ، به کارهایی اشاره شده که بچه ها می توانند موقع عید کریمس انجام دهند مانند نوشتن نامه به بابا نوئل، درست کردن ریسه فرشته های کاغذی، تزئین درخت، درست کردن آدم برفی، در کردن ترقه و خواندن سرود شب عید.

داگلی بغلی، نگران نباش داگلی بغلی، ما خیلی دوستت داریم، داگلی بغلی، داگلی بغلی به مدرسه کوچولوها می رود، داگلی بغلی و خواب پرماجرا، داگلی بغلی و پخت و پز پرماجرا و اولین کتاب فعالیت داگلی بغلی من عنوان سایر آثاری ست که از این مجموعه منتشر شده است.

بخش کودک و نوجوان انتشارات مبتکران (میچکا)، کتاب داگلی بغلی عیدت مبارک را با شمارگان هزار نسخه و قیمت 22هزارتومان برای بچه ها بالای سه سال منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1423

به "قصه هایی از بغلی ترین خرس جهان منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصه هایی از بغلی ترین خرس جهان منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید