فرانسه یک کشور مسلمان است

به گزارش تور گرجستان ارزان، سفیر فرانسه در سوئد هر گونه درگیری میان کشورش و دنیا اسلام را به دلیل اظهارات اسلام ستیزانه امانوئل مکرون غیر محتمل دانست.

فرانسه یک کشور مسلمان است

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سفیر فرانسه در سوئد احتمال هر گونه درگیری میان پاریس و دنیا اسلام را رد کرد.

در حالیکه اظهارات اسلام ستیزانه امانوئل مکرون به تنش دیپلماتیک میان فرانسه، ترکیه و دیگر کشور های مسلمان انجامیده است، اتین دو گونویل سفیر پاریس در استکهلم خطر هر گونه درگیری میان فرانسه و دیگر کشور های مسلمان را قاطعانه رد کرد.

دو گونویل تا آنجا پیش رفت که فرانسه را یک کشور مسلمان خواند و گفت اول اینکه فرانسه یک کشور مسلمان است و اسلام دومین دین عظیم کشور ماست. ما حدود 4 تا 8 میلیون شهروند فرانسوی داریم که دارای میراث مسلمانی هستند. سفیر فرانسه گفت این ها تبلیغات القاعده و نه اسلام است که مسلمانان را به اقدامات تروریستی وا می دارد.

به دنبال قتل معلم فرانسوی که به شاگردانش کاریکاتور هایی از پیامبر اسلام (ص) نشان داده بود، رئیس جمهور فرانسه مسلمانان را مسئول قتل او معرفی کرد و مدعی شد اسلام گرا ها قصد نابودی فرانسه را دارند؛ اظهاراتی که با واکنش های بسیار در سطح بین المللی همراه شد.

مکرون به تازگی در سخنانی اعلام نموده بود که فرانسه همچنان به انتشار کاریکاتور های توهین آمیز علیه پیامبر اسلام (ص) ادامه خواهد داد. در پی این اظهارات امانوئل مکرون، هشتگ تحریم کالا های فرانسوی در کشور های عربی به ترند اول تبدیل شد و بسیاری استفاده از این کالا ها را ممنوع کردند.

اظهارات اسلام ستیزانه رئیس جمهور فرانسه با اعتراض گسترده در سراسر دنیا اسلام از جمله اعراب ساکن در اراضی اشغالی همراه و موجب تحریم کالا های فرانسوی در بعضی کشور های مسلمان شد. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1517

به "فرانسه یک کشور مسلمان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه یک کشور مسلمان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید