مهاجرت به فرانسه

به گزارش تور گرجستان ارزان، فرانسه یکی از زیباترین کشورهای اروپایی و یکی از مقاصد مهم مهاجرتی و گردشگری خصوصا برای ایرانیان است. افراد بسیاری سالانه با اهداف مختلف کاری، تحصیلی و غیره به این کشور مهاجرت می نمایند. این کشور با توجه به در اختیار داشتن شرایط ایده آل مالی و اجتماعی و توسعه یافتگی بالا در میان کشورهای اروپایی، یکی از برترین کشورها برای مهاجرت و زندگی کردن است.

مهاجرت به فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

سیستم آموزشی پیشرفته، استانداردهای زندگی بالا، بهداشت و سلامت خوب، شاخص بالای توسعه انسانی، قدرت اقتصادی بالا، فرهنگ غنی، آزادی، زیبایی های طبیعی و بسکمک از فاکتورهای دیگر، این کشور را به یکی از مجذوب نماینده ترین مقاصد مهاجرتی بدل نموده است.

فرانسه را بیشتر بشناسید

فرانسه کشوری است در اروپای غربی که از نظر مساحت، عظیم ترین کشور اتحادیه اروپا می باشد. فرانسه، پر جمعیت ترین کشور اروپایی پس از آلمان است که جمعیت 67 میلیون نفری را در خود جای داده است. این کشور جز 7 قدرت اقتصادی جهان بوده در بسکمک از صنایع و حوزه های حرف اول را می زند. مهم ترین صنایع این کشور را می توان خودروسازی، هوا فضا، فلزات و مد و فشن دانست.

با توجه به وجود شرایط ایده آل اقتصادی و تجاری در این کشور و بازارهای مستعد و فعال، سالانه افراد بسکمک با هدف کار کردن و سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت می نمایند. بعلاوه با توجه به وجود سیستم آموزشی پیشرفته و با کیفیت در این کشور، وجود دانشگاه های مطرح در آن همچون دانشگاه پاریس، دانشگاه سوربن و مدرسه عالی نرمال، سالانه دانشجویان بسکمک از کشورهای مختلف به فرانسه مهاجرت نموده و آینده تحصیلی خود را در این کشور ادامه می دهند.

نام و نام خانوادگی

شماره تلفن همراه

روش های مهاجرت به فرانسه

آیا تا به حال شده که رویای اخذ ویزای فرانسه را در سر پرورانده باشید و ندانید که چگونه باید برای این کار اقدام نمایید؟ بدون شک تعداد بی شماری هستند که به این فکر افتاده اند و تنها راه برای آن ها، بالا بردن اطلاعات و مشورت با یک وکیل کاربلد و حرفه ای است.

جالب است بدانید که کشور فرانسه همه روزه در کوشش است تا کیفیت زندگی را در سطح بالایی قرار دهد تا مهاجران و مردمان بومی بتوانند بین کار و زندگی شان تعادل ایجاد نمایند. یکی از دلایلی که اخذ اقامت فرانسه را به آرزویی برای همه تبدیل نموده، تأکید بر برابری زندگی خانوادگی و شغلی است. بدین صورت که اگر فردی در این کشور صاحب شغل شد، بایستی اوضاع زندگی خود را رو به راه کند.

مهاجرت به فرانسه به وسیله ازدواج

ازدواج با یک شهروند فرانسوی، از دیگر روش های مهاجرت به این کشور است. این ازدواج می بایست قانونی بوده و مورد تایید فرانسه هم باشد. بعلاوه توانایی اقتصادی زوج برای زندگی در این کشور هم می بایست به اثبات برسد. پس از چند سال زندگی در کنار همسر فرانسوی خود می توانید برای اخذ اقامت دائم فرانسه هم اقدام کنید.

مهاجرت به فرانسه به وسیله کار

با توجه به اقتصاد قوی و کارآمد فرانسه و وجود صنایع و فعالیت های اقتصادی متنوع در آن، افراد بسکمک در پی اخذ ویزای کاری فرانسه هستند. صنایع ماشینی، ساخت و ساز، هنری، زیور آلات، مد و فشن، خدماتی، فناوری و … از جمله مهم ترین صنایع و خدمات اقتصادی فرانسه است. برای مهاجرت کاری به فرانسه می بایست یک پیشنهاد شغلی یا Job Offer از یک کارفرمای مورد تایید داشته این ویزا به مدت 1 سال صادر شده و قابلیت تمدید هم دارد. پس از 5 سال کار در این کشور هم می توانید اقامت دائم فرانسه را اخذ کنید.

مهاجرت به فرانسه به وسیله تحصیل

فرانسه یکی از کشورهای پیشرو در زمینه علم و فناوری بوده و صندلی بسیار خوبی در این زمینه در جهان در اختیار دارد. دانشجویان می توانند برای رشته های مختلف در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا برای اخذ ویزای تحصیلی فرانسه اقدام نموده و در این کشور ادامه تحصیل دهند. آموزش های آکادمیک در این کشور به دو زبان فرانسوی و انگلیسی ارائه می گردد. دانشجویان در این کشور در هر سه مقطع آموزش های عالی حق کار کردن داشته و بسته به مقطع تحصیلی خود می توانند ساعاتی در هفته مشغول به کار شوند.

بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی بسکمک هم در این کشور از سوی مراکز و موسسات مختلف در اختیار دانشجویان قرار داشته و دانشجویان می توانند از آن ها استفاده نمایند. پس از اتمام تحصیل در فرانسه، دانشجویان می توانند به مدت 12 ماه در این کشور اقامت داشته و در پی کار بگردند. تمامی این مزایا، فرانسه را به کشوری ایده آل برای ادامه تحصیل و زندگی بدل نموده است.

مهاجرت به فرانسه به وسیله سرمایه گذاری

شرایط ایده آل اقتصادی، نرخ پایین فساد سیاسی و اقتصادی و بعلاوه وجود پتانسیل ها و فرصت های بسیار مناسب سرمایه گذاری، فرانسه را به یکی از برترین کشورها برای سرمایه گذاری بدل نموده است. سرمایه گذاری یکی از برترین و البته پر هزینه ترین روش های اخذ ویزای فرانسه و مهاجرت به این کشور است. در صورتی که سرمایه ای در اختیار دارید و می خواهید در شرایطی کم ریسک و پر بازده سرمایه گذاری کنید، فرانسه یکی از برترین کشورها است.

اگر از توانایی اقتصادی بالایی برخوردارید و قصد مهاجرت به فرانسه را هم دارید، می توانید با اخذ ویزای خود حمایتی فرانسه به این کشور مهاجرت کنید. البته با اخذ ویزای خود حمایتی، اجازه کار نداشته و می بایست با منابع اقتصادی خود زندگی کنید. پس از گذشت 5 سال از اخذ ویزای سرمایه گذاری فرانسه، می توانید برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

رویای مهاجرت به فرانسه را با اخذ ویزای توریستی واقعی کنید!شما به یک آنالیز و ارزیابی احتیاج دارید پس همین حالا فرم ارزیابی مهاجرت را پر کنید

فرم ارزیابی مهاجرت

ز جمله روش های دیگر مهاجرت به فرانسه هم می توان به مهاجرت به وسیله تولد فرزند و پناهندگی نام برد. با توجه به تعدد روش های مهاجرتی و تفاوت های موجود در شرایط و شرایط متقاضیان مهاجرت، حتما می بایست با متخصصان و مشاوران مجرب در این زمینه مشورت کنید.

مشورت با متخصصان می تواند راستا اصلی شما را در راه اخذ ویزای مهاجرتی معین نموده و اندازه موفقیت پروند شما را بسیار بالاتر ببرد. وکلای خبرنگاران، با آگاهی کامل از شرایط مهاجرتی به کشور فرانسه، آخرین تغییرات موجود در این زمینه و با تکیه بر تجربه خود می توانند شما را در این زمینه هدایت نموده و در راستا مهاجرت شما را کمک رسانند.

هزینه های زندگی در فرانسه

معین هزینه های زندگی در کشور فرانسه ساده نبوده و این رقم بسته به فاکتورها و عوامل مختلف فرق دارد. اما به طور کلی می توان فرانسه را یکی از کشورهای گران اروپا برای زندگی دانست که هزینه های زندگی در آن هم بالا می باشد. زندگی درشهرهای عظیم و معروف همچون پاریس بسیار پر هزینه است در حالی که زندگی در شهرهای کوچک تر مانند بوردو یا لیون کمتر است.

اگر به قصد ادامه تحصیل به فرانسه مهاجرت نموده اید، اقامت در خوابگاه ها و استفاده از خدمات دانشگاه می تواند هزینه های شما را به اندازه قابل توجهی کاهش دهد. از سویی دیگر می توانید ساعاتی را کار نموده و بخشی از هزینه های زندگی خود را پرداخت کنید. به طور کلی می توان گفت برای دانشجویان، اقامت در شهرهای عظیمی همچون پاریس بین 900 تا 1500 یورو در ماه هزینه بر خواهد بود که این رقم در شهرهای کوچک بین700 الی 1000 یورو متغیر است.

اما اگر به وسیله کار، سرمایه گذاری و یا ازدواج به این کشور سفر کنید، برای زندگی در این کشور می بایست هزینه های بیشتری بدهید. مهم ترین این هزینه ها را می توان هزینه اقامت و اجاره منزل، هزینه رفت و آمد، هزینه خوراک وپوشاک، بیمه و خدمات درمانی و در خاتمه تفریح، تفریح و خدمات مختلف دانست.

در این روش ها، هر چند می بایست در بعضی از آن ها، پشتیبانی اقتصادی خود را به دولت فرانسه اعلام کنید، برای زندگی در شهرهای عظیم می بایست بین 1000 الی 2500 یورو در ماه پرداخت کنید که در شهرهای کوچک تر این اندازه کمتر است. احتمالا خودتان هم می دانید که نوع منزل، فاصله آن از مرکز شهر، امکانات آن، نوع تغذیه، خدمات مورد استفاده شما و … در هزینه ها موثر بوده و میز توانند اندازه آن را کم و زیاد نمایند.

نام و نام خانوادگی

شماره تلفن همراه

چرا موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت؟

موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت یکی از عظیمترین موسسات مشاوره به شمار میرود که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می نماید. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای خبرنگاران در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید. تیم متخصص خبرنگاران تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند.

ارسال نظرات لغو پاسخ

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می نویسم.

منبع: پارسی کانادا
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2026

به "مهاجرت به فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجرت به فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید