شرکت ملی حفاری تفاهم نامه همکاری سه جانبه امضا کرد

به گزارش تور گرجستان ارزان، شرکت ملی حفاری ایران، ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت دانش و فناوری انرژی پارسیان با هدف ایجاد اکوسیستم هوشمندسازی ناوگان عملیاتی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

شرکت ملی حفاری تفاهم نامه همکاری سه جانبه امضا کرد

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، هم زمان با سومین روز نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، شرکت ملی حفاری ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی) و شرکت دانش و فناوری انرژی پارسیان (ITECH) تفاهم نامه سه جانبه امضا کردند.

این تفاهم نامه میان سیدعبدالله موسوی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، مهدی شریف زاده، دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی و امیرعابدپور، شتاب دهنده دانش بنیان شرکت دانش و فناوری انرژی پارسیان امضا و مبادله شد.

این تفاهم نامه در موضوع همکاری مشترک در جهت ایجاد اکوسیستم هوشمندسازی ناوگان صنعت حفاری ایران با هدف شکل دهی و شتاب دهی به استارت آپ های نرم افزاری و سخت افزاری فناورانه تدوین و مدت اجرای آن دو سال معین شده که با توافق طرفین قابل تمدید است.

سیدعبدالله موسوی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در آیین امضای این تفاهم نامه با بیان اینکه استفاده از فناوری ها و دانش روز برای افزایش راندمان کار همیشه مورد اهتمام این شرکت قرار داشته و دارد، اظهار کرد: در برنامه های شرکت ایجاد سیستم های هوشمندسازی و فناورانه با همکاری شرکت های دانش بنیان در راستای پیشبرد اهداف و ارتقای کمیت و کیفیت کار تعریف شده است.

وی اضافه کرد: ملی حفاری در سال های اخیر با همکاری و همیاری سازندگان و صنعتگران داخلی، بخش قابل توجهی از نیازهای خود را به وسیله بومی سازی قطعات و تجهیزات تأمین نموده و توانسته است به نحو مطلوب جوابگوی صنعت نفت کشور باشد و این فرایند حتی در حدود یک سال گذشته که دنیا درگیر همه گیری ویروس کرونا است با به کارگیری ظرفیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی استمرار یافته است و کارکنان شرکت بدون وقفه و به طور شبانه روزی در حال ارائه عملیات حفاری و خدمات جانبی این صنعت هستند.

مهدی شریف زاده، دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی نیز با اشاره به اینکه شرکت ملی حفاری ایران یک شرکت توانمند و برخوردار از نیروهای متخصص و مجرب در کشور و منطقه است که نقشی اساسی در حفاری چاه های نفت و گاز برعهده دارد، اظهار کرد: از فرصت همکاری با این شرکت استقبال و کوشش خواهد شد اهداف مورد نظر در این تفاهم نامه محقق گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1750

به "شرکت ملی حفاری تفاهم نامه همکاری سه جانبه امضا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت ملی حفاری تفاهم نامه همکاری سه جانبه امضا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید