ساماندهی سرویس های مدارس با سامانه سپند

به گزارش تور گرجستان ارزان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: سرویس های مدارس در سال تحصیلی جدید در قالب سامانه سپند ثبت نام و ساماندهی می شوند.

ساماندهی سرویس های مدارس با سامانه سپند

به گزارش خبرنگاران، محمدحسین اکبرنژاد اضافه نمود: بر اساس توافق وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش، سامانه سپند سال جاری در کل کشور راه اندازی می گردد و طبق آن، شرکت ها و رانندگان سرویس مدارس در این سیستم ثبت نام و پس از آنالیز توسط سازمان تاکسیرانی تائید صلاحیت می شوند.

وی ادامه داد: فعالیت های سرویس مدارس در سال تحصیلی 99-98 به وسیله سامانه سپند انجام می گردد و سازمان تاکسیرانی در کلانشهرها متولی این سامانه هستند.

اکبرنژاد آنالیز صلاحیت رانندگان سرویس مدارس و وضعیت فنی خودروهای سرویس را از ویژگی های سامانه سپند دانست و گفت: با هماهنگی اتحادیه تاکسیرانی کشور، تاکنون 19 شرکت توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز تائید شده و وضعیت 28 شرکت نیز دست آنالیز است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز با بیان این که 611 راننده در سامانه سپند ثبت نام نموده اند، اظهار کرد: ثبت نام رانندگان سرویس مدارس به وسیله دفاتر پیشخوان دولت انجام می گیرد و هر شرکت برای مدارس تعدادی راننده معرفی می نماید که تائید نهایی آن توسط سازمان تاکسیرانی انجام می گردد و برای هر خودرو برچسب مخصوص تعلق می گیرد.

وی اپلیکیشن سامانه سپند را از دیگر خدمات این سامانه عنوان نمود و اضافه نمود: اولیای دانش آموزان می توانند با استفاده از این اپلیکیشن از محل و تردد خودروی سرویس فرزند خود آگاه شوند.

سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) در سال تحصیلی 99-98 توسط سازمان تاکسیرانی کلانشهرها و شهرداری های سراسر کشور اجرا می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 678

به "ساماندهی سرویس های مدارس با سامانه سپند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی سرویس های مدارس با سامانه سپند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید