روسیه ورود 8 مقام ارشد اروپایی را به خاک خود ممنوع اعلام نمود

به گزارش تور گرجستان ارزان، وزارت امور خارجه روسیه از ممنوعیت ورود 8 نفر از مقامات ارشد اروپایی به خاک روسیه اطلاع داد که در بین این مقامات نام رئیس مجلس اروپا و دادستان برلین نیز دیده می گردد.

روسیه ورود 8 مقام ارشد اروپایی را به خاک خود ممنوع اعلام نمود

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از دویچه وله، وزارت امور خارجه روسیه روز آدینه طی بیانیه ای ورود 8 نفر از مقامات ارشد اروپایی را به خاک خود ممنوع اعلام نمود.

در فهرست اعلامی وزارت امور خارجه روسیه از مقامات اروپایی که از امروز ورودشان به روسیه ممنوع شده است، نام مقامات سرشناسی همچون ماریا ساسولی رئیس مجلس اروپا، ورا جورووا معاون کمیسیون اروپا [بازوی اجرایی اتحادیه اروپا] و یورگ راوپاچ دادستان برلین دیده می گردد.

این تصمیم وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به تحریم های اتحادیه اروپا علیه مقامات و نهادهای روسی به بهانه نقض حقوق بشر در ماجرای آلکسی ناوالنی اتخاذ شده است.

در پی انتشار خبر ممنوع الورود شدن این 8 مقام ارشد اروپایی به روسیه، اتحادیه اروپا طی بیانیه ای اعلام نمود که حق پاسخ دادن به این اقدام طرف روسی را برای خود محفوظ می دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1968

به "روسیه ورود 8 مقام ارشد اروپایی را به خاک خود ممنوع اعلام نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه ورود 8 مقام ارشد اروپایی را به خاک خود ممنوع اعلام نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید