حضور نمایندگانی از کانادا و فرانسه در طرح عملیاتی گردشگری پزشکی

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، نشست خبری همایش تخصصی ساماندهی و شروع عملیات اجرایی طرح گردشگری پزشکی تأمین اجتماعی در سالن اجلاس هلدینگ گردشگری تأمین پیش از ظهر روز یکشنبه 15 مرداد ماه برگزار گردید.

حضور نمایندگانی از کانادا و فرانسه در طرح عملیاتی گردشگری پزشکی

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

در این برنامه محمدابراهیم لاریجانی مجری طرح گردشگری پزشکی سازمان تأمین اجتماعی گفت: در این همایش که روز هفدهم مرداد ماه در هتل هما برگزار خواهد شد، نمایندگانی از 32 کشور حضور پیدا خواهند کرد. ما یک فرآیندی را از بازاریابی، جذب، تشخیص، انتقال، پذیرش، درمان و ارائه خدمات سفر و گردشگری به بیماران خارجی در 6 مرحله طی خواهیم کرد. تا زمانی که گردشگر بیمار وارد کشور می گردد، هم درمان شده و هم از خدمات گردشگری استفاده کند. حتی پس از اینکه به کشورش بازگشت، خدمات پس از درمان به او داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: اولین فرآیند ویزا و چگونگی دریافت آن، خدمات همراه بیمار و خواست او خواهد بود؛ بنابراین ما پکیجی از مراحل پذیرش بیماران خارجی را تهیه نموده ایم که قرار است در روز هفدهم مرداد ماه از این فرآیند و پکیج ها فراهم گردد. همچنین قیمت هتل، ویزا، راهنما و خدمات دیگر نیز معین شده که آن را قبل از سفر در اختیار بیمار قرار خواهیم داد.

لاریجانی درباره اینکه تأمین اجتماعی چقدر می تواند در این زمینه رقیب بخش خصوصی باشد؟ گفت: ما رقیب بخش خصوصی نیستیم و فضا برای همکاری بخش خصوصی باز است. حتی پس از خاتمه این برنامه و روشن شدن راستا، بخش خصوصی از ما به خاطر گشایش راستا ورود گردشگران بیمار تشکر خواهد نمود.

مجری طرح گردشگری پزشکی سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: ما از 32 کشور کارگزاران را شناسایی نموده ایم و با بعضی از کشورها تفاهمنامه هایی بسته ایم که در روز همایش این تفاهمنامه ها امضا خواهد شد؛ حتی نمایندگی تأمین در 32 کشور ایجاد شده که در این همایش لوح این نمایندگی ها نیز به آنها داده خواهد شد. بنابراین می توان گفت پس از این برنامه در 32 کشور نمایندگانی داریم که به صورت اختصاصی در حوزه گردشگری پزشکی بر اساس پکیجی که آماده شده، فعالیت می نمایند و گردشگر به ایران می فرستند.

وی گفت: این کشورها شامل آذربایجان، اوکراین، روسیه، داغستان، ازبکستان، گرجستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، کانادا، عمان، افغانستان، ترکیه، چین، اوگاندا، آلمان، برزیل، بلغارستان، تانزانیا، ترکمنستان، رومانی، سوئد، فرانسه، قبرس، کنیا، نیجریه و هلند است.

لاریجانی درباره حضور نمایندگانی از کشورهای کانادا یا فرانسه که در زمینه گردشگری سلامت قوی تر از ایران هستند نیز شرح داد: بعضی از مردم به دلیل انجام جراحی های زیبایی، جراحی بینی و کاشت مو به ایران می آیند، چرا که هزینه این درمان ها در ایران بسیار ارزان است. ما با هر کدام از این کشورها با یک موضوعی تفاهم نموده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 666

به "حضور نمایندگانی از کانادا و فرانسه در طرح عملیاتی گردشگری پزشکی" امتیاز دهید

1 کاربر به "حضور نمایندگانی از کانادا و فرانسه در طرح عملیاتی گردشگری پزشکی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور نمایندگانی از کانادا و فرانسه در طرح عملیاتی گردشگری پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید