تیم ملی کبدی بانوان به تایلند سفر کرد

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی ، تیم ملی کبدی بانوان ایران به منظور حضوری شایسته و قدرتمند در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی ششمین اردوی آماده سازی خود را در دو کشور کره جنوبی و تایلند برپا نموده است . ملی پوشان کشورمان پس از برپایی یک اردوی مشترک با بانوان کبدی کار کره جنوبی و برگزاری دو دیدار محبت آمیز با آنها پوسان، صبح امروز شنبه به منظور انجام چند دیدار تدارکاتی دیگر به تایلند سفر کرد. اردوی تیم ملی بانوان در تایلند در شهر کراپی برگزار می گردد.

تیم ملی کبدی بانوان به تایلند سفر کرد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به همین دلیل محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی و نایب رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا با مسئولان فدراسیون کبدی تایلند در مورد شرایط برگزاری دیدارهای تدارکاتی و همچنین تمرین مشترک بازیکنان دو تیم جلسه مشترکی برگزار خواهند کرد.

تیم ملی کبدی ایران با کسب مدال برنز در بازی های آسیایی گوانجو چین، دارنده نخستین مدال تیمی ورزش بانوان ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است و ملی پوشان کشورمان با برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم های قدرتمند آسیا و دنیا قصد دارند در دومین حضور خود در بازی های آسیایی مدالی خوشرنگ تر از بازی های آسیایی 2010 را برای ایران اسلامی و جامعه ورزش کشور به ارمغان بیاورند.

بازی های آسیایی از اواخر شهریور ماه در شهر اینچئون کره جنوبی برگزار خواهد شد و تیم ملی کبدی بانوان ایران به عنوان یکی از رشتهپ های مدال آور کاروان اعزامی ایران در این مسابقات حضور خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 578

به "تیم ملی کبدی بانوان به تایلند سفر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی کبدی بانوان به تایلند سفر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید