تصرف بخش هایی از سیاتل توسط معترضان آمریکایی

به گزارش تور گرجستان ارزان، برخی رسانه های آمریکایی مدعی شده اند بخش هایی از شهر سیاتل در ایالت واشنگتن به تصرف معترضان درآمده است.

تصرف بخش هایی از سیاتل توسط معترضان آمریکایی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، گزارش های ضد و نقیضی از تصرف بخش هایی از سیاتل در آمریکا منتشر شده است.

برخی رسانه های دست راستی در آمریکا مدعی شده اند فعالان مسلح وابسته به گروه آنتی فا بخش هایی از سیاتل را تصرف کرده و قصد دارند مناطق تحت تصرف خودشان را گسترش دهند.

با وجود این، شبکه خبری سی ان ان نوشته چنین خبری در روزهای گذشته در رسانه های دست راستی منتشر شده اند.

این شبکه خبری در حین حال تأیید کرده که تظاهرات کنندگان بخش کوچکی از سیاتل را اشغال کرده و آن را منطقه خودمختار اعلام کرده اند.

سی ان ان علاوه بر این تأیید کرده که بعد از زد و خوردهای میان معترضان با پلیس، یکی از اداره های پلیس تخلیه شده است.

این رسانه نوشته علی رغم این، ادعاها مبنی بر اینکه اعضای گروه آنتی فا در حال پرسه زنی در خیابان های سیاتل هستند در رسانه های دست راستی بزرگنمایی شده اند.

دفتر شهردار سیاتل هم در بیانیه ای گفته شواهدی مبنی بر حضور اعضای مسلح گروه آنتی فا وجود ندارد.

روزنامه نیویورک تایمز ماجرا را اینطور شرح داده است: در خیابان های مجاور یک مرکز پلیس در محله کپیتال هیل، معترضان و افسران پلیس به مدت یک هفته با هم درگیری های شبانه داشتند که گاهاً با پرتاب گاز اشک آور انتها می یافت. اما پلیس سیاتل در هفته جاری بعد از مشاهده انتقادهای فزاینده از تاکتیک هایش برای متفرق کردن معترضان یک امتیاز [به معترضان] داد: قرار شد مأموران پلیس ساختمان اداره پلیس را رها کنند و به معترضان اجازه بدهند در بیرون برای خودشان آزادانه جولان دهند.

نیویورک تایمز نوشته معترضان این فرصت را غنیمت شمردند و با قرار دادن موانعی در چند خیابان چندین بلوک شهر را به تصرف خودشان درآورند. این منطقه از شهر اکنون به نام منطقه خودمختار کپیتال هیل شناخته می شود.

نیویورک تایمز نوشته روی درب ورودی این اداره پلیس که اکنون خالی است تابلویی نصب شده و نوشته شده است: این مکان اکنون متعلق به مردم سیاتل است.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1355

به "تصرف بخش هایی از سیاتل توسط معترضان آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصرف بخش هایی از سیاتل توسط معترضان آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید