ترامپ برای توجیه مذاکرات ویتنام توجیه جدید آورد؛ این بار افشاگری های کوهن

به گزارش تور گرجستان ارزان، رئیس جمهور آمریکا که پیشتر برای توجیه شکست مذاکرات با رهبر کره شمالی مدعی شده بود که برای اجتناب از توافق بد میز مذاکره را ترک نموده این بار دموکرات ها و افشاگری های وکیل شخصی خودش را مقصر این شکست دانسته است.

ترامپ برای توجیه مذاکرات ویتنام توجیه جدید آورد؛ این بار افشاگری های کوهن

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا این بار برای توجیه شکست مذاکراتش با کره شمالی در شهر هانوی، پایتخت ویتنام به افشاگری های مایکل کوهن، وکیل شخصی و کارچاق کن خودش متوسل شده است.

ترامپ که پیش از این گفته بود برای اجتناب از توافق بد با کره شمالی میز مذاکره را ترک نموده این بار از نمایندگان حزب دموکرات در کنگره انتقاد نموده و آنها را بابت دعوت از مایکل کوهن برای حضور در جلسه استماع در حین جاری بودن مذاکرات کره شمالی مقصر شکست دیپلماسی با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دانسته است.

رئیس جمهور آمریکا در توئیتر نوشت: اینکه دموکرات ها درست در حین برگزاری مذاکرات بسیار مهم با کره شمالی اقدام به مصاحبه با یک دروغگوی مجرم و متقلب در جلسه استماع علنی می نمایند، احتمالاً تنزل دادن سیاست ورزی به سطحی پایین تر در سیاست آمریکا است و شاید در خروج [من از میز مذاکره] نقش داشته است. هیچ وقت این کار را وقتی که رئیس جمهور در سفر برون مرزی است انجام ندهید. شرمتان باد.

دومین نشست دونالد ترامپ و کیم جونگ اون که پنجشنبه در شهر هانوی برگزار گردید بدون حصول هیچ نتیجه ای انتها یافت. ترامپ در یک کنفرانس خبری ساعتی بعد گفت که کره شمالی خواهان برطرف تمامی تحریم ها بوده که مورد موافقت آمریکا قرار نگرفته است.

سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید برای توجیه این شکست، مذاکرات با کره شمالی را با مذاکرات دولت قبلی با ایران در مورد برجام مقایسه نموده بود و خروج ترامپ از میز مذاکره را به دلیل کوشش او برای اجتناب از توافق بد دانست. او در بیانیه ای گفت: رئیس جمهور اوباما توافق بد با ایران را ترک نکرد. رئیس جمهور ترامپ، این اشتباه را با ایران، کره شمالی یا هر کشور دیگر مرتکب نمی گردد.

همزمان با برگزاری مذاکرات کره شمالی، مایکل کوهن، وکیل شخصی ترامپ در یک جلسه استماع در کمیته نظارتی مجلس نمایندگان حضور داشت. او در این جلسه، افشاگری های بی سابقه ای علیه ترامپ مطرح نمود و او را به دروغگویی، تقلب و کوشش برای پنهان کردن روابط اخلاقی اش با بازیگران متهم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 484

به "ترامپ برای توجیه مذاکرات ویتنام توجیه جدید آورد؛ این بار افشاگری های کوهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ برای توجیه مذاکرات ویتنام توجیه جدید آورد؛ این بار افشاگری های کوهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید