بهاره رهنما : کی گفته من غم و غصه ندارم ؟

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران: بهاره رهنما با انتشار ویدئوی شادی برای تولد دوستش گفت منظور من از شاد بودن بی غم بودن نیست.

بهاره رهنما : کی گفته من غم و غصه ندارم ؟

بهاره رهنما در شهر اراک به جهان آمده است. بهاره رهنما در دانشگاه آزاد دس خوانده و همسرسابق بهاره رهنما پیمان قاسم خانی بود.بهاره رهنما بازیگر قدیمی ایران است. بهاره رهنما فیلم جیدی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

بهاره رهنما با انتشار ویدئوی زیر نوشت: رفیقی برای تمام فصول… تولدت مبارک جان دلم دختر مستقل و قوی! بر خلاف تصور خیلی ها حلقه دوستان نزدیک من خیلی گسترده نیست.

او ادامه داد: حلقه اشنایانم شاید اما دوست واژه مقدسی است و همه آن ها در ویژگی این هشتک شریک هستند(زنان مستقل شاد) و گلاویژ و البته غزاله جوان ترینشان هستند!پی نوشت: بار دیگر بگویم منظورم از شاد بی غم بودن نیست که بقول مادر بزرگ در این عالم کسی بی غم نباشد اگر باشد بنی آدم نباشد!منظور من از شادی نوعی سرور و شکوه درونی است که امیدوارم هر انسانی بتواند برای قدرتمندتر بودن و مفیدتر بودن و کامل تر بودن تجربه اش کند چه زن و چه مرد!

پی نوشت دو: عینکی که چشممه کادوی تولد پارسالمه که با یک عملیات خیلی بامزه دم خونه رسید و من تا چند روز مونده بودم این کادو رو کی فرستاده اما کار همین گلاویژ خانم شیطون و ملوس بود.

منبع: وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2130

به "بهاره رهنما : کی گفته من غم و غصه ندارم ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهاره رهنما : کی گفته من غم و غصه ندارم ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید