اعلام اسامی فیلم های سودای سیمرغ جشنواره 41 ، هیئت انتخاب معرفی شدند

به گزارش تور گرجستان ارزان، دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اعلام اسامی هیٲت انتخاب این دوره، از اعلام اسامی فیلم های بخش سودای سیمرغ تا پنجم بهمن ماه اطلاع داد.

اعلام اسامی فیلم های سودای سیمرغ جشنواره 41 ، هیئت انتخاب معرفی شدند

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، مجتبی امینی با اشاره به فضای خاص و ویژه برپایی این دوره جشنواره، گفت: سال جاری شرایط متفاوت آماده سازی فیلم ها و برنامه های اجرایی، سبب شد همکاران من در ستاد جشنواره، کوشش مضاعفی داشته باشند تا بتوانیم در بخش های مختلف، شاهد رویدادی مطلوب و کیفی باشیم.

او اضافه کرد: جشنواره چهل ویکم با شعار اخلاق، امید و آگاهی برگزار می گردد و خوشبختانه بر اساس این منظره و با مساعی مدیران فرهنگی و هنرمندان سینمای ایران، آثار خوبی به این دوره جشنواره رسیده است و حضور این فیلم ها یک جشنواره پرشور و پرنشاط را نوید می دهد.

دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بعلاوه با معرفی اعضای هیٲت انتخاب جشنواره چهل ویکم گفت: هیات انتخاب این دوره را حبیب احمدزاده (نویسنده و کارگردان)، دکتر رضا پورحسین (استاد دانشگاه و مدیر فرهنگی)، روح الله سهرابی (نویسنده، کارگردان و مدیر کل اداره نظارت بر عرضه و نمایش آثار سینمایی)، محمدرضا شرف الدین (تهیه کننده)، پرویز شیخ طادی (نویسنده و کارگردان)، محمدرضا عباسیان (دبیر اسبق جشنواره بین المللی فیلم فجر و فیلمساز) و محمدحسین نیرومند (مدیر فرهنگی و عضو شورای پروانه نمایش) به عنوان یک جمع باتجربه تشکیل می دهند.

او ادامه داد: باید یک تشکر ویژه هم از تهیه کنندگان و فیلمسازان بابت کوشش مثال زدنی شان برای رساندن فیلم ها به جشنواره در شرایط خاص داشته باشم چرا که سال جاری، اتفاقات اتفاق افتاده در جامعه، بر روند فراوری آثار تاثیر گذاشته بود و همین شرایط هم، ما را به شکل اطلاع رسانی متفاوتی از همواره رهنمون ساخت.

امینی سپس به اعلام اسامی آثار سینمای کوتاه و مستند این دوره در اوایل بهمن اشاره نمود و درباره زمان نهایی اعلام آثار بخش مسابقه سینمای ایران گفت: سال جاری با توجه به آماده نشدن نسخه کامل بعضی آثار برای بازبینی، تعداد بیشتری فیلم در لیست نهایی قرار گرفته است.

به گفته او بازبینی آثار رسیده به بخش سودای سیمرغ به خاتمه رسیده و با توجه به مهلت داده شده برای تحویل نسخه نهایی آثار، جلسه جمع بندی هیٲت انتخاب نهایتا تا 5 بهمن ماه برگزار و اسامی آثار بخش مسابقه سینمای ایران سودای سیمرغ رسما اعلام خواهد شد.

عکس | پوستر جشنواره تئاتر فجر 1401 را ببینید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2491

به "اعلام اسامی فیلم های سودای سیمرغ جشنواره 41 ، هیئت انتخاب معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام اسامی فیلم های سودای سیمرغ جشنواره 41 ، هیئت انتخاب معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید