مهران رجبی مهمان برنامه ما و شماست

به گزارش تور گرجستان ارزان، تهران (پانا) - بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون، مهران رجبی امشب با حضور در برنامه ما و شما با مخاطبان کردزبان شبکه سحر گفت و گو خواهد کرد.

مهران رجبی مهمان برنامه ما و شماست

مصطفی قوامی، تهیه کننده برنامه ما و شما از دعوت مهران رجبی، بازیگر حرفه ای و طنز سینما و تلویزیون به برنامه امشب خبر داد و گفت: به بهانه پخش سریال لیسانسه ها از کانال کردی شبکه سحر که وی در آن ایفای نقش کرده و مورد توجه کردزبانان نیز قرار گرفته است، گفت و گوی صمیمی با این بازیگر محبوب در خصوص فعالیت های هنری اش انجام خواهد شد.

قوامی افزود: ضمن گفت و گو با مهران رجبی در خصوص بازتاب کارهایی از وی که مورد پسند کردزبانان در کردستان عراق قرار گرفته ، آیتم هایی درباره معرفی میهمان و کارنامه فیلم هایی که بازی کرده است خواهیم داشت و همچنین بخش هایی از فیلم هایی که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته با دوبله کردی پخش خواهد شد.

مهران رجبی متولد 1340 و کارشناس ارشد گرافیک از دانشگاه تربیت مدرس، در سال 1376 با بازی در مجموعه تلویزیونی بچه های مدرسه همت کار خود را شروع کرده و در سال 1378 با بازی در فیلم سینمایی کودک و سرباز به کارگردانی رضا میرکریمی نخستین کار سینمایی را در کارنامه اش ثبت کرده است.

انارهای نارس، آقای الف، دوازده صندلی، خانه پدری، دختر شاه پریون، ورود زنده ها ممنوع، زدواج در وقت اضافه، طلا و مس، اخراجی ها، پوست موز ، چار چنگولی ، سفر مرگ، مارمولک، زیر نور ماه، ایستگاه متروک و غیره ... از فیلم های سینمای او و دوران سرکشی، قرارگاه مسکونی ، صاحبدلان ، روزگار قریب، غیر محرمانه، خوش نشین ها، دزد و پلیس، عملیات 125، شوق پرواز و غیره از مجموعه های تلویزیونی است که وی در آنها ایفای نقش کرده است.

گزارش های مردمی، عکس های ارسالی بییندگان از کوردستان عراق و ایران، گفت و گوی میهمان به صورت تلفنی زنده با بینندگان و کلیپ موسیقی کوردی از بخش های دیگر برنامه امشب است که قوامی در آخر به آنها اشاره کرد.

ما و شما به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیاری تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد، اجرای آزاد ابراهیمی و ترجمه همزمان عبدالله عابدی، امشب 18 بهمن ماه، ساعت 22:15 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1775

به "مهران رجبی مهمان برنامه ما و شماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهران رجبی مهمان برنامه ما و شماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید