آنالیز واگذاری آپارتمان به نمایندگان در هیئت رئیسه مجلس

به گزارش تور گرجستان ارزان، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از آنالیز واگذاری آپارتمان به تعدادی از نمایندگان در جلسه این هیئت اطلاع داد و گفت: این ادعا می تواند تبعاتی برای کل نمایندگان و یا حتی فرایند استیضاح ها در مجلس داشته باشد.

آنالیز واگذاری آپارتمان به نمایندگان در هیئت رئیسه مجلس

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران از آنالیز ادعای یک نماینده مجلس مبنی بر انصراف تعدادی نمایندگان مجلس از استیضاح در ازای دریافت آپارتمان در این هیئت اطلاع داد.

وی اضافه نمود: این ادعای یکی از نمایندگان مجلس، بسیار سنگین است و می تواند تبعاتی برای کل نمایندگان و یا حتی فرایند استیضاح ها، تحقیق و تفحص ها و سؤال از وزرا در مجلس داشته باشد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در خاتمه اظهار داشت: مقرر شده تا مستندات نماینده ای که ادعای دریافت آپارتمان در ازای انصراف از استیضاح وزرا را مطرح نموده، در جلسه امروز(دوشنبه، 24 تیر) هیئت رئیسه مجلس آنالیز گردد.

به گزارش خبرنگاران، چندی پیش ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس در گفت وگویی ادعا نموده بود که تعدادی از نمایندگان مجلس در ازای دریافت آپارتمان، از استیضاح وزرای دولت منصرف شده اند و اسناد و مدارک آن را به شورای نگهبان ارائه شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1206

به "آنالیز واگذاری آپارتمان به نمایندگان در هیئت رئیسه مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز واگذاری آپارتمان به نمایندگان در هیئت رئیسه مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید