لیست ساختمان های نا ایمن تهران دوباره منتشر شد

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران : رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در خصوص حذف اطلاعات ساختمان های ناایمن از سامانه شفافیت توضیحاتی ارائه کرد.

لیست ساختمان های نا ایمن تهران دوباره منتشر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل ازناهید خداکرمی در خصوص چرایی حذف اطلاعات ساختمان های ناایمن از سوی شهرداری تهران از سامانه شفافیت گفت: یکی از وظایف شهرداری تهران، اجرای مصوبات و تصمیمات شورای شهر است اما دقت داشته باشید که ممکن است در هر زمینه ای با نهادهایی روبرو شویم که اجرای یک مصوبه را تحمل ننموده و با تماس تلفنی مانع اجرای مصوبه شوند.

وی با بیان اینکه ما شرایط حساس را درک می کنیم و محدودیت و معذوریت سایر نهادها را متوجه هستیم افزود: از آنجایی که این لیست با دقت بالا تهیه شده بود و جزئیات مسائل ایمنی ساختمان های مختلف را تشریح نموده بود؛ این مسئله نگرانی هایی را ایجاد کرد که می گردد با تعدیل اطلاعات مندرج در لیست، مجددا آن را بارگذاری کرد که با این تغییرات نگرانی بعضی نهادهای امنیتی نیز مرتغع می گردد.

خداکرمی افزود: با سازمان آتش نشانی صحبت شده تا با حذف جزئیات دقیق بعضی نقاط ناایمن بعضی ساختمان های حساس از نظر امنیتی، ساختمان ها را به سه دسته کم خطر، با خطر میانی و پرخطر تقسیم بندی کند البته شهردار تهران نیز باید دقت داشته باشد که در زمینه تغییر اجرای مصوبات شورا باید با اعضا مشورت کند

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1557

به "لیست ساختمان های نا ایمن تهران دوباره منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست ساختمان های نا ایمن تهران دوباره منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید