بازسازی منزل: بازسازی 10 هزار دستگاه رایانه و جایگاه دانش آموزی به همت هنرآموزان

به گزارش تور گرجستان ارزان، در تابستان سال جاری حدود 10 هزار دستگاه رایانه ، میز و جایگاه دانش آموزی با همت هنرجویان هنرستان های خراسان جنوبی ستان بازسازی و بازسازی شدند.

بازسازی منزل: بازسازی 10 هزار دستگاه رایانه و جایگاه دانش آموزی به همت هنرآموزان

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش از ، واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در تابستان سال جاری قریب 10 هزار دستگاه ایانه، میز و جایگاه دانش آموزی با همت هنرآموزان و هنر جویان هنرستان های خراسان جنوبی بازسازی و بازسازی شدند و یا با ارتقاء سخت و نرم افزاری به چرخه آموزش برگشتند.

وی با اشاره به صرفه جویی بیش از 5 میلیارد تومانی در این زمینه اضافه کرد: هنرستان ها، امروز، علاوه بر رونق فراوری، موانع فراوری محتوا های علمی، آموزشی و تربیتی را با تشکیل کارگاه های اقتصاد مقاومتی و بازسازی رایانه های مدارس، از پیش پای معلمان و دانش آموزان برمی دارند.

واقعی بر آمادگی صد درصدی خراسان جنوبی برای شروع سال تحصیلی اطلاع داد و گفت: ساماندهی نیروی انسانی اجرا شده و علی رغم وجود کمبود نیروی انسانی با استفاده از نیرو های ماده 28، سرباز معلم، اعطای حق التدریس به معلمان و نیروی خدمات کلاس بدون معلم نخواهیم داشت.

انتهای پیغام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2095

به "بازسازی منزل: بازسازی 10 هزار دستگاه رایانه و جایگاه دانش آموزی به همت هنرآموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: بازسازی 10 هزار دستگاه رایانه و جایگاه دانش آموزی به همت هنرآموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید