افزایش مصرف سوخت سی ان جی در خراسان جنوبی

به گزارش تور گرجستان ارزان، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: میزان مصرف گاز سی ان جی در استان خراسان جنوبی از زمانی که طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین اجرا شد 31 درصد افزایش یافته است.

افزایش مصرف سوخت سی ان جی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، قربانعلی مردانی اضافه کرد: در حال حاضر، 86 صندلی عرضه سوخت مایع و 24 باب صندلی عرضه سی ان جی در منطقه خراسان جنوبی آماده خدمات دهی و سوخت رسانی به شهروندان و مسافران است.

وی بیان نمود: طرح اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین از 24 آبان سال جاری در کشور اجرا شد و براساس آن، قیمت بنزین معمولی سهمیه ای هر لیتر یک هزار و 500 تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان است. این در حالیست که با اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین، مصرف بنزین در مقایسه با ماه قبل از اجرای طرح سهمیه بندی 23 درصد معادل 885 هزار لیتر کاهش یافته است.

کاهش 43 درصدی مصرف بنزین در نهبندان!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی از کاهش 43 درصدی مصرف بنزین در نهبندان اطلاع داد و گفت: کاهش مصرف بنزین در ناحیه مرکزی بیرجند 19 درصد، قاین 18 درصد، فردوس 18 درصد و طبس 27 درصد کاهش داشته است.

مردانی اضافه کرد: میزان مصرف گاز سی ان جی توسط خودروها از زمانی که طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین اجرا شد، 31 درصد افزایش یافته است و استفاده از گاز در ناحیه مرکزی بیرجند 28، طبس27، قاین 34 و فردوس 41 درصد افزایش داشته است.

امکان سوخت گیری با قیمت آزاد وجود دارد

وی اعلام نمود: در صورت اتمام سهمیه سوخت ماهانه یا ذخیره شده در کارت های سوخت شخصی، امکان سوخت گیری با قیمت آزاد و غیر سهمیه ای برای کارت های سوخت شخصی وجود دارد و رانندگان می توانند برای نرخ آزاد نیز از کارت های شخصی خود استفاده نمایند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی از پاسخگویی بیش از 12 هزار مراجعه نماینده پیرامون خدمات کارت هوشمند سوخت اطلاع داد و اضافه کرد: کسانی که تا به امروز پیروز به دریافت کارت هوشمند سوخت نشده اند، می توانند با ارائه مدارک لازم به وسیله مراکز پلیس +10 درخواست کارت سوخت نموده و کسانی که پیش از این درخواست داده اند نیز به وسیله سایت www.epolice.ir و یا www.post.ir کارت سوخت خود را پیگیری نمایند.

مردانی گفت: مرکز پاسخگویی و ارتباط مردمی با شماره تماس 09627 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سؤالات مطرح شده است همچنین اطلاعات بیشتر در زمینه طرح سهمیه بندی بنزین در پورتال شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران www.niopdc.ir قابل مشاهده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 974

به "افزایش مصرف سوخت سی ان جی در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مصرف سوخت سی ان جی در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید