افتتاح یک هتل 5 ستاره در تهران ؛ برند کانادایی ها در خیابان دربند ، هزینه اقامت در ویستریا ؛ اینجا پرزیدنت هم اتاق دارد!

به گزارش تور گرجستان ارزان، هتل 5 ستاره ویستاریا در تهران افتتاح می گردد ؛ هتلی که حاصل همکاری جامعه ایرانی ساکن کانادا و ایران است.

افتتاح یک هتل 5 ستاره در تهران ؛ برند کانادایی ها در خیابان دربند ، هزینه اقامت در ویستریا ؛ اینجا پرزیدنت هم اتاق دارد!

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

خبرنگاران: هتل 5 ستاره ویستاریا در خیابان دربند تهران افتتاح می گردد. این هتل که با مشارکت برندی کانادایی ساخته شده به تازگی فعالیت خود را در شمال تهران شروع نموده است. هتل بین المللی ویستریا دارای 100 اتاق و سوئیت از جمله سوئیت ویستریا، سوئیت پرزیدنت، اتاق های دبل و توئین، کینگ و کانکت است که تمامی این اتاق ها و سوئیت ها مجهز به امکانات خدماتی و رفاهی است.

صدری سرمایه گذار این هتل در مراسم پیش از افتتاح این هتل گفت: ویستریا حاصل همکاری جامعه ایرانی ساکن کانادا و ایران است. این هتل در 2 و نیم سال ساخته شد و در زمانی هایی بیش از 400 کارگر در این پروژه مشغول به فعالیت بودند.

او با اشاره به ورود تکنولوژی به صنعت گفت: در افق 2030 دیده شده که گسترش فیزیکی فعالیت ها در صنایع مختلف کم می گردد و بازار به سمت دورکاری و کار به وسیله فضای مجازی می رود. با این وجود صنعت گردشگری از صنایعی است که توسعه فیزیکی از اصول آن است و این توسعه ادامه خواهد داشت.

قیمت های هر شب این هتل از یک میلیون تومان در اتاق های استاندارد شروع می گردد و سوییت های آن هر شب سه میلیون تومان قیمت دارد. این هتل در 20 طبقه در خیابان دربند تهران واقع شده و پس از 2 سال و نیم فعالیت عمرانی به تازگی بهره برداری از آن شروع و در روزهای آینده افتتاح می گردد.

منبع: چمدان
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 532

به "افتتاح یک هتل 5 ستاره در تهران ؛ برند کانادایی ها در خیابان دربند ، هزینه اقامت در ویستریا ؛ اینجا پرزیدنت هم اتاق دارد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "افتتاح یک هتل 5 ستاره در تهران ؛ برند کانادایی ها در خیابان دربند ، هزینه اقامت در ویستریا ؛ اینجا پرزیدنت هم اتاق دارد!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح یک هتل 5 ستاره در تهران ؛ برند کانادایی ها در خیابان دربند ، هزینه اقامت در ویستریا ؛ اینجا پرزیدنت هم اتاق دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید