از سفر غیرضروری به گیلان خودداری کنید

به گزارش تور گرجستان ارزان، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از لزوم تردد با زنجیر چرخ در محور های استان گیلان اطلاع داد.

از سفر غیرضروری به گیلان خودداری کنید

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ نادر رحمانی، درباره آخرین شرایط جوی و ترافیکی راه های کشور اظهار کرد: براساس آخرین گزارش های دریافتی هم اکنون تردد در بیشتر محور های استان گیلان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است. همچنین برای تردد در محور های زنجان-طارم، زنجان-دندی، قیدار-ابهر استان زنجان نیز باید زنجیر چرخ به همراه داشت.

وی اضافه نمود: یک لاین از محور آزادراهی قزوین-رشت بازگشایی شده است و تردد به آرامی در جریان است، اما جاده قدیم این محور همچنان مسدود است. تاکید ما بر این است که محور های استان گیلان همچنان مناسب سفر نیست.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین گزارش ها کولاک نیز در محور های اردبیل-سراب، اردبیل-آستارا استان اردبیل و بعضی از محور های گیلان و زنجان مشاهده می گردد گفت: شاهد بارش باران در محور زاهدان-خاش و میرجاوه استان سیستان و بلوچستان هستیم.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وزش باد همراه با گرد و خاک نیز در محور نهبندان-زاهدان استان خراسان جنوبی گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در ادامه اضافه نمود: ترافیک در راستا آزادراه قزوین به کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه سنگین است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 960

به "از سفر غیرضروری به گیلان خودداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سفر غیرضروری به گیلان خودداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید