ارائه گزارش هیأت ویژه رسیدگی به سیلاب های اخیر در کشور تا خاتمه تیر ماه

به گزارش تور گرجستان ارزان، رئیس دانشگاه تهران درباره آخرین نتایج آنالیز های هیأت ویژه رسیدگی به سیلاب های اخیر در کشور، گفت: گزارش 5 کارگروه تا 10 تیر ماه آماده می گردد و مابقی کارگروه ها نیز تا آخر تیر ماه گزارش خود را ارائه خواهند کرد.

ارائه گزارش هیأت ویژه رسیدگی به سیلاب های اخیر در کشور تا خاتمه تیر ماه

محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، درباره آخرین گزارش فعالیت هیأت ویژه رسیدگی به سیلاب های اخیر در کشور، گفت: کارگروه ها تشکیل شده و کارگروه ها با دستگاه های مربوطه ارتباط برقرار نموده اند.

وی با بیان اینکه بازدیدها صورت گرفته و منتظریم دستگاه ها پاسخ خود را ارائه نمایند، گفت: پس از ارائه پاسخ توسط دستگاه ها، کارگروه ها ارائه گزارش خواهند کرد و امیدواریم گزارش 5 کارگروه تا 10 تیر ماه آماده گردد و مابقی کارگروه ها نیز تا آخر تیر ماه گزارش خود را ارائه نمایند.

رئیس دانشگاه تهران درباره بودجه اختصاصی به هیئت ویژه گزارش ملی سیلاب ها، گفت: با سازمان برنامه و بودجه روی رقم پایین تری از بودجه به توافق رسیده ایم.

به گزارش فارس، فروردین ماه سال جاری حسن روحانی، رئیس جمهور در حکمی به محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران مأموریت داد تا ریاست هیأت ویژه گزارش ملی سیلاب ها را با عضویت شخصیت های علمی مستقل و خبره در تخصص های مرتبط بر عهده گرفته و ظرف شش ماه گزارش ملی این رخداد را ارائه کند.

نیلی پیش تر از تشکیل 15 کارگروه برای آنالیز موضوع سیل خبر داده و گفته بود: معتقدیم سیل جنبه های متعددی دارد و باید کارگروه ها تمام جوانب موضوع را آنالیز نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 469

به "ارائه گزارش هیأت ویژه رسیدگی به سیلاب های اخیر در کشور تا خاتمه تیر ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه گزارش هیأت ویژه رسیدگی به سیلاب های اخیر در کشور تا خاتمه تیر ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید