آشنایی با دستاوردهای دانشمندان دنیا اسلام در دانشگاه عمان

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از بنیاد مصطفی(ص) ، دانشگاه سلطان قابوس عمان میزبان دومین دوره نشست آشنایی صنایع با دستاوردهای دانشمندان دنیا اسلام(EISA) در تاریخ 11 الی 14 آذرماه امسال در شهر مسقط، پایتخت این کشور خواهد بود و انتظار می رود جایگاهی برای دیدار صاحبان صنایع مختلف جهت همکاری­های بیشتر ایجاد خواهد نمود.

آشنایی با دستاوردهای دانشمندان دنیا اسلام در دانشگاه عمان

شرکت­ها و سرمایه­ گذاران همراه مهندسان و دانشمندانی که در تولیدات و خدمات جدید موفقیت­ هایی را کسب نموده اند، در این نشست چهار روزه با یکدیگر دیدار خواهند کرد. نشست ایسا همزمان با نشست استپ در دانشگاه سلطان قابوس ادامه خواهد داشت.

اهداف اصلی نشست ایسا 2018 تسهیل فرآیند هماهنگی بین صنایع و دانشمندان، به ویژه در کشورهای اسلامی برای گسترش بازارهای مرتبط و افزایش سود مالی طرف های مرتبط است.

نخستین دوره نشست آشنایی صنایع با دستاوردهای دانشمندان دنیا اسلام(EISA) در سال 2017 همزمان با مراسم دومین آیین اعطای جایزه مصطفی(ص) در تهران برگزار گردید و حوزه­ ها و موضوعات مورد بحث در دوره اول این نشست، سلامت، انرژی و آب بود.

نشست ایسا 2018 فرصتی را ایجاد می نماید تا نیازهای گروهی از جامعه علمی و آکادمیک شرکت نماینده در نشست رفع گردد و بتوانند دستاوردهای خود را در حوزه تولیدات و خدمات فناوری به بازارهای جدید با تمرکز بر دنیا اسلام معرفی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 322

به "آشنایی با دستاوردهای دانشمندان دنیا اسلام در دانشگاه عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با دستاوردهای دانشمندان دنیا اسلام در دانشگاه عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید