آخرین خبرها از انتخاب مدیرعامل پرسپولیس؛ چهارشنبه روز سرنوشت

به گزارش تور گرجستان ارزان، جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس به احتمال فراوان روز چهارشنبه با حضور سه وزیر برگزار خواهد شد.

آخرین خبرها از انتخاب مدیرعامل پرسپولیس؛ چهارشنبه روز سرنوشت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مسائل باشگاه پرسپولیس از معین تکلیف واریزی های باشگاه برای کالدرون تا نگرانی از بلوکه شدن وجه سنگین قسط سوم از یک سو و ماجرای مجوز حرفه ای از سوی دیگر باعث شد حمید سجادی از معرفی هیات مدیره و مدیر نو صرف نظر کند. اما با برطرف این مسائل به نظر می رسد انتخاب و معرفی کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس طی روزهای آینده انجام گیرد.

همان طور که پیش تر نوشتیم رضا درویش و مهرعلی باران چشمه آخرین گزینه های سجادی هستند که هنوز هم شانس دارند. هرچند باران چشمه شخصا از تمایل نداشتن خود برای حضور در این پست خبر داده و شانس رضا درویش نیز به حداقل رسیده است.

جالب این که روز گذشته رسانه ها از سیروس محجوب، مدیر سابق ملوان به عنوان گزینه نو یاد نموده اند که البته پیگیری های ما برای این گزینه به جایی نرسید. در این میان پیگیری ها حکایت از آن دارد که به احتمال زیاد تکلیف مدیریت پرسپولیس روز چهارشنبه تعیین گردد چرا که تا امروز که آخرین مهلت برای ارسال تازه ترین مدارک در پرونده مجوز حرفه ای بود، وزارت ورزش پیگیری موضوع مجوز حرفه ای را در اولویت قرار داده بود.

از وزارت ورزش خبر می رسد احتمالا جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس، روز چهارشنبه برگزار می گردد تا تکلیف مدیریت سرخپوشان تعیین گردد. در این جلسه وزرای ورزش، اقتصاد و دادگستری حضور خواهند داشت و هیات مدیره نو هم معارفه خواهند شد.

حال باید دید درنهایت تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس این هفته تعیین خواهد شد یا نه.

یحیی گل محمدی و بازیکنان پرسپولیس شب گذشته در شبکه های اجتماعی با یک متن مشترک از مجید صدری حمایت کردند. همین حمایت ها نشان می دهد داستان انتخاب مدیری غیر از صدری برای مدیرعاملی پرسپولیس جدی تر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2251

به "آخرین خبرها از انتخاب مدیرعامل پرسپولیس؛ چهارشنبه روز سرنوشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبرها از انتخاب مدیرعامل پرسپولیس؛ چهارشنبه روز سرنوشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید