پنج نکته که قبل از سفر با بچه ها باید در نظر بگیرید

به گزارش تور گرجستان ارزان، چیزی که همه شما می خواهید تجربه تعطیلاتی لذت بخش است، بنابراین قبل از سفر این هدایت های مفید را آنالیز کنید و در هنگام برنامه ریزی برای سفر آنها را مدنظر قرار دهید.

پنج نکته که قبل از سفر با بچه ها باید در نظر بگیرید

1. مقصدی ایده آل انتخاب کنید

خانواده شما چه فعالیت هایی را دوست دارند و از آنها لذت می برند؟ گزینه های زیادی با فعالیت های زیادی که می توانید انجام دهید برای رفتن به سفر وجود دارند. باید بدانید آیا می خواهید از شهری تماشا کنید و به فروشگاه ها، مراکز، موزه ها و پارک ها بروید و یا دوست دارید به دامن طبیعت بروید و از ساحل و یا یک جنگل زیبا تماشا کنید که در آنجا می توانید فعالیت هایی در فضای باز مثل کمپینگ، راه رفتن در جنگل، بازی در برف، شنا کردن در آب، و غیره را تجربه کنید.

2. اسباب سفر را سنجیده تر جمع کنید

صادق باشید، احتمالا تمام لباس ها و چیزهای را که در برای سفر برداشته اید را لازم ندارید و زمانی که با تمام اعضای خانواده خود سفر کنید اثاثیه سنگین بسیاری می تواند در میان بار شما باشد. باید دقیقا بدانید که مقصد شما کجاست و سپس لباس های مناسب را جمع کنید، نه چیزهایی که فقط کیف و چمدان شما را پر می نمایند. می توانید آنالیز کنید که آب و هوا در مقصدی که قصد دارید سفر کنید چطور است، چه نوع فعالیت هایی انجام خواهید داد، چند روز خواهید ماند و آیا قصد خرید دارید یا نه.

3. اگر قصد سفرهوایی دارید

ملاحظات بسیاری وجود دارند که باید در خصوص پرواز بدانید، مانند نرخ ها، برترین فصل سفر، خطوط هوایی و سیاست های هواپیمایی، که در واقع در سفر شما مهم هستند.

اول از همه، باید با رزرو پرواز با پیش بینی برای دریافت برترین نرخ شروع کنید. با دریافت پایین ترین نرخ می توانید مقداری پول برای سفر خود صرفه جویی کنید. بعلاوه اگر آنالیز کنید که برترین فصل سال برای سفر به مقصدی که شما قصد دارید بروید کدام است، سفر در فصل تعطیلات توصیه می گردد مخصوصا هنگامی که با بچه ها سفرمیکنید و هیچ مسئله ای با مکان های شلوغ ندارید.

بعلاوه اگرقصد سفر با چمدان یا کالسکه بزرگ دارید باید سیاست های هواپیمایی را در نظر بگیرید، آنها می توانند شما را وادار نمایند هزینه اضافی برای آنها پرداخت کنید. سعی کنید جایگاه های جلو یا عقب هواپیما را انتخاب کنید، این جایگاه ها در نزدیکی دستشویی هستند. با وجود این، توصیه می گردد بچه ها را قبل از سوار شدن به دستشویی ببرید و در اطراف فرودگاه قدم بزنید تا کمی ورزش هم نموده باشید (زیرا در طول پرواز باید بنشینید).

در نهایت، می دانید که گرفتن تاکسی از فرودگاه همواره برترین گزینه نیست، بنابراین اگر تمایل دارید می توانید از ماشین هایی که در پارکینگ فرودگاه هستند و یا خارج از پارکینگ فرودگاه هستند بهره ببرید. اگر گزینه دوم را انتخاب کنید برترین نرخ پارکینگ را به شما ارائه می دهند (شما می توانید تا 50٪ از نرخ پارکینگ فرودگاه را صرفه جویی کنید) و وقتی از سفر برگردید خودتان ماشین خواهید داشت.

4 . اگر قصد سفر جاده ای دارید

سفرهای جاده ای به همراه خانواده همواره سرگرم نماینده هستند. در اینگونه سفرها، مکان های نو زیادی را می بینید در مکان های باور نکردنی توقف می کنید. می توانید برای غذا خوردن توقف کنید و خرید کوچکی انجام دهید و بعلاوه برای استراحت نیز توقف کنید. توصیه می گردد چند ساعت قبل از سفر از غذا خوردن اجتناب کنید، زیرا بیشتر بچه ها خیلی سریع حالت تهوع می گیرند و حتما شما نمی خواهید این اتفاق رخ دهد. بعلاوه می توانید کیت یاری های اولیه با داروهای مورد احتیاج را برای سفرهای جاده ای با خود ببرید.

وسیله نقلیه خود را به محلی راحت تبدیل کنید، می توانید بعضی وسایل رفاهی مانند پتو، بالش، اسباب بازی، بازی های الکترونیکی، پخش دی وی قابل حمل و یا کتاب از خانه بردارید؛ این کار بچه های شما را سرگرم و در طول سفر آرام تر می سازد. اگر شما با نوزادان یا خردسالان سفر می کنید، نباید فراموش کنید که از جایگاه ماشین مخصوص کودک برای سفر بهره ببرید.

5. محل اقامتی خانوادگی انتخاب کنید

جستجوی محلی مناسب با فضای بزرگ، خدمات خوب و قیمت های خوب، کار دشواری به نظر می رسد. بعلاوه باید مکانی خانوادگی پیدا کنید که در آن تمام اعضای خانواده راحت باشند.

نباید فراموش کنید از تمام لحظات خاص عکس بگیرید، دوربین عکاسی و یا دوربین فیلمبرداری با خود ببرید و مطمئن شوید که هیچ گونه اطلاعاتی را از دست نداده اید. به یاد داشته باشید در برابر ناسازگاری بچه ها صبور باشید، شما هم زمانی کودک بوده اید.

منبع:viralsharer

منبع: کجارو
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2306

به "پنج نکته که قبل از سفر با بچه ها باید در نظر بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج نکته که قبل از سفر با بچه ها باید در نظر بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید