5000 پلیس تامین امنیت انتخابات کرمانشاه را برعهده دارند

به گزارش تور گرجستان ارزان، خبرنگاران/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس با همه توان آماده برقراری امنیت مطلوب در روز برگزاری انتخابات است، گفت: هیچ نگرانی امنیتی برای برگزاری این رویداد مهم در استان نداریم.

5000 پلیس تامین امنیت انتخابات کرمانشاه را برعهده دارند

سردار علی اکبر جاویدان در جریان سرکشی از پاسگاه روستاهای کیونانات و گل سفید شهرستان سنقروکلیایی، گفت: انتخابات موضوع بسیار مهمی است که تامین امنیت آن بر عهده پلیس قرار داده شده است.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، جاویدان اضافه نمود: پلیس از مدت ها پیش تمهیدات لازم را اندیشیده و مسئله ای از لحاظ تامین نیرو و استقرار آنها در شعب اخذ رای چه در شهر کرمانشاه و چه در نقاط دیگر استان را ندارد.

جاویدان یادآور شد: حدود پنج هزار نیروی پلیس برای برقراری امنیت انتخابات در سطح استان کرمانشاه کوشش خواهند کرد تا آحاد مختلف مردم با خیالی آسوده در پای صندوق های رای حاضر شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید نمود: امروز امید مردم برای برخورداری از امنیتی مطلوب و پایدار در جامعه به پلیس است.

وی ادامه داد: زمانی که مردم کوچکترین خطر و یا ناامنی احساس نمایند اولین چیزی که به ذهنشان خطور می نماید استمداد از پلیس است، بنابراین ما هم باید آنقدر قدرتمند باشیم که بتوانیم پاسخ آنها را به خوبی بدهیم.

جاویدان توضیح داد: امروز پلیس مظهر امنیت و اقتدار جامعه شناخته می گردد، پس باید بتوانیم این موضوع را تداوم بخشیده و همچنان امید مردم برای ساختن جامعه ای امن باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه نمود: به فضل الهی امروز امنیت خوبی در نقاط مختلف کشور و خصوصا کرمانشاه برقرار است که این امر به خاطر کوشش های بی وقفه همکارانی است که شبانه روز در دورافتاده و محروم ترین نقاط استان مشغول خدمات رسانی و برقراری امنیت هستند.

وی گفت: پلیس خود را خدمتگذار مردم دانسته و به عهد خود با مردم که ایجاد امنیت پایدار برای آنهاست، وفادار است.

جاویدان در خاتمه با ابراز رضایت از امنیت شهرستان سنقروکلیایی، گفت: همکاران ما در این شهرستان شبانه روز پای کار بوده و به مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی اجازه فعالیت نمی دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1076

به "5000 پلیس تامین امنیت انتخابات کرمانشاه را برعهده دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5000 پلیس تامین امنیت انتخابات کرمانشاه را برعهده دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید