120 هتل آپارتمان قم دارای آسانسورهای غیراستاندارد و ناایمن هستند

به گزارش تور گرجستان ارزان، مدیرکل استاندارد قم با تأکید بر ناایمنی آسانسور بعضی از واحدهای اقامتی و رفاهی استان گفت: در حال حاضر بیش از 120 هتل آپارتمان موجود در استان قم دارای آسانسورهای غیراستاندارد هستند.

120 هتل آپارتمان قم دارای آسانسورهای غیراستاندارد و ناایمن هستند

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از قم، منصور فرزانه عصر امروز در جلسه گفت وگوی بخش خصوصی با دولت که در سالن جلسات استانداری برگزار گردید، گفت: باید به صورت جدی در برابر ناایمنی آسانسور بعضی از واحدهای رفاهی و اقامتی استان برخورد گردد.

وی با اشاره به آنالیز نحوه استانداردسازی آسانسورهای هتل ها و آپارتمان ها اضافه کرد: از سال 95 استانداردسازی آسانسورهای هتل ها و آپارتمان های استان شروعشده و در این مدت تعدادی از آسانسورهای مراکز دولتی و هتل های استان تأییدیه استاندارد گرفته اند.

منصور فرزانه با اشاره به تعداد بازرسی های اجرا شده از آسانسورهای هتل های استان ابراز کرد: تا به امروز بیش از 200 مورد از آپارتمان ها و هتل های استان گواهی نامه و تاییدیه ایمنی دریافت نموده اند.

مدیرکل استاندارد قم با انتقاد از رویه بعضی از هتل های استان در عدم پایبندی به اصول استانداردسازی آسانسورها عنوان نمود: از بیش از یک سال نیم گذشته اخطاریه های ناایمنی هتل ها صادر شده اما متأسفانه بعضی از هتل ها نسبت به استانداردسازی آسانسور بی توجه بوده و تأییدیه گواهی ایمنی دریافت ننموده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 120 هتل آپارتمان موجود در استان قم دارای آسانسورهای غیراستاندارد بوده و اقدامی نیز برای استانداردسازی انجام نداده اند.

فرزانه با اشاره به پایین بودن هزینه بازدیدهای ادواری ایمنی آسانسور در قم گفت: هزینه بازدیدهای ادواری 200هزار تومان است اما استانداردسازی آسانسورهای غیراستاندارد بر عهده واحدهای تجاری و هتل های استان است.

وی اظهار داشت: در استان های دیگر آسانسور مراکز تجاری و هتل ها بعد از جند بار اخطار کاملاً پلمب می گردد اما متأسفانه در استان قم بعد از گذشت 18 ماه از شروع اخطاریه ها هنوز اقدام خاصی در این زمینه صورت نگرفته است.

مدیرکل استاندارد قم با اشاره به اهمیت مسئله استاندارسازی آسانسور هتل و آپارتمان های استان توضیح داد:مبحث ایمنی و استاندارد معضلی درراه فعالیت های بخش خصوصی نبوده بنابراین انتظار می رود که مسئولان استان در استانداردسازی آسانسورها و دریافت مجوزهای تأییدیه همکاری های لازم را داشته باشند.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1177

به "120 هتل آپارتمان قم دارای آسانسورهای غیراستاندارد و ناایمن هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "120 هتل آپارتمان قم دارای آسانسورهای غیراستاندارد و ناایمن هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید