سفر به آمریکا: 10 سرگرمی در پارک ملی zion ایالت یوتا

به گزارش تور گرجستان ارزان، پارک ملی زایون (Zion) که یکی از محبوب ترین و مشهورترین مناطق حفاظت شده در ایالات متحده به شمار می رود در یوتا واقع شده است. در ادامه با خبرنگاران همرا باشید تا بهترین تفریحاتی را که در این پارک برای انجام دادن وجود دارد با هم آنالیز کنیم.

سفر به آمریکا: 10 سرگرمی در پارک ملی zion ایالت یوتا

اگر علاقمند به دریافت خدمات خدمات ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

پارک زایون ، مناظر زیبا و بعضا خیال انگیز زیادی دارد. در این لیست سعی نموده ایم بهترین کار هایی را که می گردد در این پارک انجام داد و از آن لذت برد، برایتان گردآوری کنیم.

10. رانندگی در عظیمراه شماره 9

در طول 23 کیلومتر راه کشیده شده در قلب زایون یکی از زیباترین مناظری که می توانید در تمام زندگی تان مشاهده کنید از پیش رویتان می گذرد. در طول راه از موزه تاریخ بشر، دره ها، رودخانه ویرجین، یک تونل باریک حجاری شده در دل کوه و در نهایت تقاطع کوه کرمل عبور خواهید کرد. این عظیمراه، پارک ملی زایون را به بقیه ایالت یوتا متصل می نماید و با مناظر زیبایی که دارد سفر شما را لذت بخش می نماید.

9. تماشای ستاره ها

این پارک ملی یکی از بهترین مکان هایی در تمام ایالات متحده هست که می توانید آسمان شب را به زیبایی هر چه تمام از آنجا مشاهده کنید. آلودگی کم نوری، و آسمان پاک دو چیزی هستند که هر ستاره شناسی برای تماشای آسمان احتیاج دارد و هر دوی این موارد در پارک ملی زایون فراهم است. همچنین برای اینکه این شرایط کماکان حفظ گردد سازمان مجری این پارک چراغ های و لامپ های نصب شده در نقاط مرکزی و ساختمان های پارک را به گونه ای نصب نموده است که نور آن ها به سمت پایین راهنمایی گردد. بهترین زمان برای سفر به این پارک فصل تابستان است، زمانی که محیط بانان و داوطلبان درس های ستاره شناسی را طبقه بندی، و تلسکوپ ها را برای استفاده بازدیدنمایندگان نصب می نمایند.

جویبار دره کانارا(Kanarra)

دره عمیق کانارا به چند دلیل یکی از بهترین جاذبه های جهانگردی این پارک محسوب می گردد. در وحله نخست اینکه واقعا زیباست. دلیل دوم اینکه دسترسی به آن به وسیله عظیمراه به آسانی امکان پذیر است بنابراین بازدیدنمایندگان می توانند به سادگی یک روز را در این مکان توقف نمایند و به بازدید از محیط اطراف بپردازند. ضمناً این منطقه به خاطر زوایا و نقاط خوش منظر بسیار مورد علاقه عکاسان است. برای سفر به این ناحیه توسط ماشین از سمتSpringdale وارد عظیمراه شوید و به سمت Kanarraville حرکت کنید.

7. مجرای زیرزمینی

مجرای زیرزمینی(Subway) در دره عظیم غربی واقع شده است، دو راستا وجود دارد که منتهی به این مجرا می شوند، هرچند راه عبور هیچ کدام به سهولت نیست. این مجرا فرصتی را برای شما به وجود می آورد تا در استخری که در راستاتان واقع شده است نفسی تازه کنید و خنکی هوا را با وجودتان لمس کنید. از آنجایی که این نقطه بسیار محبوب است بازدیدنمایندگان باید قبل از سفر به آین ناحیه بلیط رزرو نمایند.

6. باریکه ها(The Narrows)

باریکه ها یا گلوگاه یکی از بهترین راستاهای پیاده روی را در اختیار گردشگران می گذارد. طول این گلوگاه 26 کیلومتر و عرض آن به 6 متر می رسد. ارتفاع صخره های این گلوگاه به 610 متر هم می رسد. ویژگی برجسته این باریکه رودخانه ویرجین است. عمق این رودخانه به حدی کم است که گردشگران می توانند در آن راه بروند. فصل های بهار و تابستان بهترین زمان برای پیاده روی در این گلوگاه است چرا که عمق آب کم و دمای آن مناسب است. اما در فصل پاییز و زمستان ارتفاع آب و سطح یخ زده اش می تواند مشکل آفرین باشد.

5. استخر های زمردی

استخر های زمردی که در تنگه زایون واقع شده اند فرصتی بسیار عالی برای پیاده روی در طبیعتی دست نخورده را برایتان فراهم می نماید. علاوه بر آن استخر های طبقه ای به زیبایی این ناحیه افزوده است. مهمتر از همه، کوه پیمایی در این ناحیه اجازه می دهد تا در محیط هایی همچون گلوگاه زایون ، غارها، تونل ها، صخره ها و رودخانه ها به گشت و گذار بپردازید. ضمناً استخر زمردی یکی از محبوب ترین جاذبه های این منطقه به شمار می رود. همچنین امکانات گردشگری متنوعی در این نقطه وجود دارد. بهترین زمان برای بازدید از این استخر ها فصل پاییز و زمستان است. خصوصا فصل پاییز که شاخ و برگ درختان رنگارنگ می گردد و درخشش زیبایی را به وجود می آورد.

4. پرداختن به Canyoneering

کنیون ایرینگ(Canyoneering) نوعی فعالیت در فضای باز است که شامل پیاده روی، کوه نوردی، صخره نوردی، شناکردن و راستا یابی است. پارک ملی زایون نه تنها راستا های پیاده روی بیشماری دارد، بلکه تمام کسانی را که عاشق طبیعت و بالا رفتن از صخره ها هستند به چالش می کشد. Canyoneering به شما اجازه می دهد تا به دورافتاده ترین و ناشناخته ترین مکان ها و دره ها دست پیدا کنید. راهنما ها در تور های اکتشافی به تازه واردان آموزش می دهند و آن ها را به سمت ماجراجویی راهنمایی می نمایند .

3. اسب سواری در طبیعت زیبا

تجربه اسب سواری در این طبیعت وحشی واقعا منحصر به فرد است چرا که به شما این امکان را می دهد تا در مکان هایی که رسیدن به آن ها سخت است به جستجو بپردازید. جهانگرد ها در طول رودخانه ویرجین اسب سواری می نمایند که در این راستا کندو های عسل و باغ های کاکتوس را دیدار خواهند کرد. این راستا بسیار خارق العاده و زیباست که هیجانی وصف ناپذیر را به شما هدیه می دهد. بازدیدنمایندگان دو انتخاب خواهند داشت، یک ساعت اسب سواری یا نصف روز گشت و گذار. بهترین زمان برای انجام چنین فعالیتی ماه های مارس و اکتبر است. ضمناً قبل از سفر به خوبی در خصوص این ناحیه مطالعه کنید.

2. فرود فرشتگان (Angels Landing)

راستا Angels Landing یکی از هیجان انگیز ترین نقاط پارک زایون است. یک راستا باریک در امتداد صخره های بلند، که پرتگاهی بلند در دوطرف آن واقع شده است. اگرچه کمی خطرناک و نگران نماینده است، اما هیچ راستا محبوب دیگری قابلیت رقابت با آن را ندارد. در خاتمه راه، مناظر خوش آب و هوا و زیبایی در برابر دره واقع شده است. راهپیمایی در طول این راستا کمی طاقت فرسا است اما با تجهیزات ساده و تجربه می توان از آن عبور کرد. این مکان از ماه آپریل تا نوامبر در دسترس است.

1. تنگه زایون (Zion)

تنگه زایون در قسمت غربی پارک واقع شده است و رسما مهمترین خصوصیت تمام این پارک محسوب می گردد. صحرا های بکر عمده این ناحیه را فرا گرفته است. منظره دره که از بالای تنگه قابل رویت است بسیار زیبا به نظر می رسد. برای دسترسی به این ناحیه می توانید به راحتی توسط اتوبوس شاتل به این نقطه سفر کنید. به نظر شما این پارک زیباست؟ آیا ارزش سفر کردن را دارد؟ لطفا نظرات خود را با خبرنگاران درمیان بگذارید.

منبع: کجارو
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1733

به "سفر به آمریکا: 10 سرگرمی در پارک ملی zion ایالت یوتا" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به آمریکا: 10 سرگرمی در پارک ملی zion ایالت یوتا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: 10 سرگرمی در پارک ملی zion ایالت یوتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید