یوتیوب از این پس کمتر به بازی های خشن گیر می دهد

به گزارش تور گرجستان ارزان، روز گذشته شرکت گوگل طی بیانیه ای اظهار داشت که از این پس پخش محتوای خشونت آمیز بازی ها را در پلتفرم یوتیوب را با حساسیت کم تری دنبال خواهد نمود. این خبر بدین معناست که از به بعد ویدیوهایی که حاوی صحنه های خشونت آمیز بازی ها هستند احتمالا تایید خواهند شد و در این بین محدودیت سنی خاصی برای تماشای آن ها در نظر گرفته نمی گردد.

یوتیوب از این پس کمتر به بازی های خشن گیر می دهد

علاوه بر این، قرار است محدودیت های کم تری برای این ویدیوها لحاظ گردد و یوتیوب حساسیت کم تری نسبت به آن ها داشته باشد. با این حال، لازم به ذکر است که گوگل همچنان از پخش محتوای خشن واقعی جلوگیری خواهد نمود. به همین ترتیب، اگر ویدیویی تنها روی محتوای خونی و جنایت آمیزی مثل قطع اعضای بدن انسان، سر بریدن یا نشان دادن اجساد آدم ها با جراحت های شدید تمرکز داشته باشد، به احتمال زیاد باز هم محدودیت سنی برای تماشای آن ها در نظر گرفته خواهد شد.

شاید این تغییر برای فراورینمایندگانی که ویدیوهای مریوط به بازی های خشنی مثل Call of Duty و Gears of War را فراوری می نمایند مفید و یاری نماینده باشد، اما از آن سمت یوتیوب همچنان با خشونت غیرضروری و اضافی در تبلیغات برخورد می نماید و در این زمینه هنوز به قوانین پیشین خود پایبند است.

نماینده یوتیوب درباره این موضوع گفت: ما می دانیم که تفاوتی بین خشونت واقعی و خشونت نوشتاری یا شبیه سازی شده - همانند محتوایی که در فیلم ها، سریال ها یا بازی ها می بینیم - وجود دارد. بنابراین می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که سیاست های مربوط به محتوای خشونت آمیز و تصویری خود را دائما تقویت می کنیم و بهبود می بخشیم.

سال گذشته، کاخ سفید با فراوری ویدیویی سعی داشت خشونت بازی های ویدیویی را به تصویر بکشد. در آن موقع، همه افرادی که از حالت محدود یوتیوب استفاده می کردند - تنظیمات و حالتی که معمولا در مدارس و کتاب خانه های خارج از کشور استفاده می گردد - نمی توانستند این ویدیو را تماشا نمایند چرا که آن ویدیو فقط روی جنبه خشن و خونین بازی ها تمرکز نموده بود. به نظر می رسد بعد از این هم یوتیوب بخواهد با چنین ویدیوهایی برخورد کند و بعید به نظر می رسد که مطلقا هیچ محدودیتی برای آن ها در نظر نگیرد.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 898

به "یوتیوب از این پس کمتر به بازی های خشن گیر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوتیوب از این پس کمتر به بازی های خشن گیر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید