گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، باباصفری: امیدوارم با شکست کره جنوبی صعود کنیم

به گزارش تور گرجستان ارزان، دروازه بان تیم ملی هندبال ایران ابراز امیدواری کرد که تیم کشورمان با رجحان مقابل کره جنوبی بتواند به مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی 2018 صعود کند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، باباصفری: امیدوارم با شکست کره جنوبی صعود کنیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، محسن باباصفری دروازه بان تیم ملی هندبال بعد از بازی امروز ایران مقابل هنگ کنگ گفت: به تک تک این بازیکنان ایران باید افتخار کرد. آنها وقتی در زمین هستند، می جنگند. وقتی هم که تیم می بازد، بازیکنان به اندازه صد سال پیر می شوند.

وی اضافه نمود: باتوجه به شرایط روحی و روانی تیم ملی و بازی هایی که هست، باید دست تک تک بازیکنان را بوسید. کارمان مثل والیبال و بسکتبال نیست. تیم هایی مثل قطر و عربستان در هندبال حرف اول را می زنند. با این حساب کار سخت تری نیست به بسکتبال و سایر رشته ها داریم.

دروازه بان تیم ملی هندبال گفت: باید از بازیکنان تیم ملی هندبال که از جان مایه می گذارند تشکر کنم. امیدوارم با یک برد خوب مقابل کره جنوبی به مرحله بعد صعود کنیم.

صفری در مورد اینکه اگر تیم ملی مقابل قطر هم مثل بازی با هنک کنگ بازی می کرد، شرایط بهتری داشت، بیان کرد: بازی با قطر با 16 بازیکن خوبی که دارد یکی از سخت ترین دیدارهای ما بود. بچه ها برای شکست قطر به زمین رفتند و از نظر روحی هم به حدی رسیده بودیم که می توانستیم قطر را ببریم، اما وقتی چند گل عقب افتادیم این تصور به هم ریخت و پیش بینی نمی کردند که این نتیجه رقم بخورد. در بازی با بحرین هم کمابیش جنگیدیم اما نتوانستیم در توپ های آخر دقت کنیم. در این بازی هم کوشش می کردیم تا تفاضل گل خوب به دست بیاوریم. باوری که مقابل قطر داشتیم در بازی با هنگ کنگ رقم خورد و با اینکه در 10 دقیقه اول به مشکل خوردیم ولی در نهایت به هدف مان رسیدیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 791

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، باباصفری: امیدوارم با شکست کره جنوبی صعود کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، باباصفری: امیدوارم با شکست کره جنوبی صعود کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید