شگفتی بحرین برابر قطر، رقیبان هندبال ایران در فینال بازیها

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های هندبال انتخابی المپیک در دوحه قطر ، دو دیدار در چارچوب مرحله نیمه نهایی بین تیم های عربستان و کره جنوبی، قطر و بحرین برگزار گردید. این دو دیدار در حالی به سرانجام رسید که رقیبان ایران در مرحله گروهی هر دو به فینال بازیها راه یافتند.

شگفتی بحرین برابر قطر، رقیبان هندبال ایران در فینال بازیها

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

در اولین دیدار، تیم کره جنوبی یکی از بهترین تیم های قاره و تیمی که چندین دوره در المپیک حضور داشته و حتی در کارنامه خود یک مدال را در این بازیها برای خود ثبت نموده است، برابر تیم عربستان نهاده شد. در این دیدار، تیم کره جنوبی پیروز شد با نتیجه 29 بر 26 عربستان را از پیش رو بردارد تا اولین فینالیست این بازیها باشد.

در ادامه مرحله نیمه نهایی، تیم بحرین برابر تیم میزبان قطر نهاده شد. در حالیکه تمام کارشناسان هندبال معتقد بودند سهمیه قاره آسیا به طور قطع از آن قطر خواهد بود بحرین با نتیجه 28 بر26 پیروز این مسابقه شد تا شگفتی ساز این دوره از مسابقات باشد.

به این ترتیب دو تیم بحرین و کره جنوبی که در مرحله گروهی با ایران بازی نموده بودند هر دو راهی دیدار فینال شدند . قهرمان این مسابقه سهمیه مستقیم حضور در بازیهای المپیک 2020 را کسب خواهد نمود. بازنده نیز جواز حضور در تورنمنت انتخابی را بدست می آورد تا یک بار دیگر شانس خود را برای راهیابی به المپیک امتحان کند.

پنجشنبه عصر تیم ایران پیروز شد تیم هنگ کنگ را از پیش رو بردارد تا به این ترتیب برای کسب مقام پنجم و ششمی به مصاف کویت برود.

مسابقات هندبال انتخابی المپیک در قاره آسیا با حضور هشت تیم از 26 مهر الی پنجم آبان ماه در دوحه قطر برگزار می گردد. تیم قهرمان سهمیه مستقیم حضور در بازیهای المپیک را بدست خواهد آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 691

به "شگفتی بحرین برابر قطر، رقیبان هندبال ایران در فینال بازیها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتی بحرین برابر قطر، رقیبان هندبال ایران در فینال بازیها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید