کوچ سهراب مرادی به وزن المپیکی 102 کیلوگرم، واکنش قهرمان المپیک به تغییر مدیریت فدراسیون

به گزارش تور گرجستان ارزان، قهرمان وزنه برداری المپیک ریو گفت: دسته وزنی من 102 کیلوگرم است چون این وزن المپیکی شده رقابت در آن سنگین خواهد شد.

کوچ سهراب مرادی به وزن المپیکی 102 کیلوگرم، واکنش قهرمان المپیک به تغییر مدیریت فدراسیون

به گزارش خبرنگاران، سهراب مرادی در خصوص عملکرد خود در هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری گفت: مسابقه اولم در لیگ بود و خودم را محک زدم. وزنم زیاد بالا نیست اما به صلاحدید کادر فنی ذوب آهن در یک وزن بالاتر یعنی دسته 109 کیلوگرم وزنه زدم. در کل شرایط بدنی ام خوب است و حالا ببینیم در آینده چه پیش می آید. البته هر چه جلوتر برویم شرایطم بهتر می گردد.

مرادی در خصوص اینکه از عملکرد خود در لیگ راضی است یا خیر گفت: خوب بودم البته چون وزنم مقداری بالا رفت، دستانم کند کار کرد.

او برنامه خود برای بازی های آسیایی 2022 گفت: اول باید تکلیف فدراسیون تعیین گردد که چه برنامه ای دارند بعد ما برای آینده خود تصمیم می گیریم. البته وزنم 102 کیلوگرم خواهم بود و در لیگ هم بنا به درخواست کادرفنی تیم، در 109 کیلوگرم وزنه زدم.

قهرمان المپیک ریو در پاسخ به این پرسش که چه نظری نسبت به تغییرات اخیر فدراسیون وزنه برداری و بازنشسته شدن علی مرادی دارد؟ توضیح داد: من هم مثل شما شنیدم که قرار است سرپرست بگذارند و حالا امیدوارم هر کسی که می آید به وزنه برداری یاری کند.

مرادی در پاسخ به این پرسش که اگر تغییراتی در کادر فنی ایجاد گردد به اردو می آید یا باز هم می خواهد تنها تمرین کند؟ توضیح داد: وقتی اردو نیست مجبورم در خانه تمرین کنم تا خودم را آماده نگه دارم. باید ببینیم که چه اتفاقی می افتد و اگر به اردو دعوت شوم، به اردو می آیم در غیر این صورت در خانه تمرین می کنم و برای مسابقات آماده می شوم.

او در خصوص سطح قراردادهای لیگ گفت: از مسئولان ذوب آهن تشکر می کنم. تیم در این هفته، اول شد و کوشش می کنیم در فینال هم بتواند مقام نخست را کسب کند. امیدوارم که تیم های بیشتری ورود نمایند تا بحث اقتصادی لیگ بهتر گردد و انگیزه بیشتری برای این وزنه برداران جوان گردد که در این رشته سخت بمانند. واقعا هر کسی نمی تواند در وزنه برداری باقی بماند. سطح لیگ خوب است. وزنه برداران در 10 وزن خوب وزنه زدند. هر کسی می خواهد وارد اردو گردد باید خودش را در لیگ نشان دهد. ایران پتانسیل های خوبی در وزنه برداری دارد و همواره حرف برای گفتن دارد. فقط باید شرایط را برای ورزشکاران فراهم نمایند تا بتوانند در اردوها و مسابقات باشند.

قهرمانی بازی های آسیایی جاکارتا در خصوص اینکه چه برنامه ای برای حضور در المپیک 2024 پاریس دارد، توضیح داد: المپیک سه سال دیگر برگزار می گردد و تا موقع ممکن است هزار و یک اتفاق رخ دهد. از سال آینده هم ورزشکاران قوی در دسته 102 کیلوگرم می آیند. با توجه به اینکه 102 کیلوگرم المپیکی شده است، مطمئنا رقابت در این وزن خیلی سنگین می گردد.

او در خصوص سطح کیفی مسابقات قهرمانی دنیا ازبکستان گفت: سطح مسابقات قهرمانی دنیا خوب بود. اگر در این مسابقات شرکت می کردم در دسته 102 کیلوگرم وزنه می زدم و شرایط خوبی هم داشتم اما حالا نشد و ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2290

به "کوچ سهراب مرادی به وزن المپیکی 102 کیلوگرم، واکنش قهرمان المپیک به تغییر مدیریت فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچ سهراب مرادی به وزن المپیکی 102 کیلوگرم، واکنش قهرمان المپیک به تغییر مدیریت فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید