شاهزاده عربستانی مالک تیم عظیم اروپایی می گردد

به گزارش تور گرجستان ارزان، تهران (پانا) - یکی از ثروتمندترین افراد عرب دنیا میخواهد فعالیت خود در عرصه ورزش را با خرید امتیاز یکی از مطرح ترین تیم های فوتبال دنیا شروع کند.

شاهزاده عربستانی مالک تیم عظیم اروپایی می گردد

با ما سفر کنید و با تور اروپا لحظه آخر از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در ادامه فرایند حضور اعراب ثروتمند در فوتبال اروپا که با ولخرجی های بزرگ منجر به بر هم زدن نظم همیشگی این قاره شده است، حالانوبت به یک عربستانی است که برای ورود به عرصه فوتبال کوشش خود را شروع کند.

بنابر خبری که رسانه های فرانسوی منتشر نموده اند، ولید به طلال یا به عبارت کامل تر الولید بن طلال بن عبدالعزیز آل سعود که یکی از ثروتمندترین اعراب فعلی دنیا است، میخواهد امتیاز باشگاه المپیک مارسی را خریداری کند و از فصل آینده این تیم با مالکیت او وارد مسابقات لیگ یک فرانسه گردد، اقدامی که قطعا سلطه پاری سن ژرمن در فوتبال فرانسه را به خطر خواهد انداخت و یک قطب جدید پولدار را به فوتبال اروپا معرفی می نماید.

این شاهزاده عربستانی نوه پسری ملک عبدالعزیز بن عبدالرحمن آل سعود (بنیانگذار عربستان سعودی) است و براساس آخرین برآوردها، تا 6 روز پیش ثروت ولید بن طلال رقمی در حدود 16 بیلیون دلار بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1754

به "شاهزاده عربستانی مالک تیم عظیم اروپایی می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "شاهزاده عربستانی مالک تیم عظیم اروپایی می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهزاده عربستانی مالک تیم عظیم اروپایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید