کاپیتان تیم فوتبال اولسان: پرسپولس از ضدحمله لذت می برد

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15:30 فردا شنبه در استادیوم الجنوب قطر در ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی می رود. این برای دومین بار در سه سال اخیر است که پرسپولیس به فینال می رسد و تیم اولسان هم در سال 2012 به قهرمانی آسیا رسیده بود.

کاپیتان تیم فوتبال اولسان: پرسپولس از ضدحمله لذت می برد

سین جین - هو کاپیتان تیم فوتبال اولسان هیوندای درباره این مسابقه و شرایط تیم اولسان گفت: فکر می کنم برگزاری متمرکز بازی ها تاثیرات مثبتی دارد. این فصل از مسابقات متفاوت از سال های 2018 و 2019 است. ما در یک مکان اقامت داریم و احساس راحتی می کنیم. اینجا تیم با کیفیتی داریم و عملنمودهای خوبی از خود نشان داده ایم.

وی ادامه داد: به وسیله اینترنت و شبکه های اجتماعی، انرژی زیادی را از طرفداران کره دریافت می کنیم. در مسابقات داخلی مثل جام حذفی و لیگ کره، بهترین نتیجه را نگرفتیم. بنابراین مشتاق قهرمانی در آسیا هستیم و فکر می کنم طرفداران هم از همین انرژی و اشتیاق برخوردار هستند.

کاپیتان اولسان توضیح داد: فینال لیگ قهرمانان آسیا قطعاً بازی آسانی نیست. ما کیفیت خودمان را در طول مسابقات نشان داده ایم. در حال بررسی پرسپولیس هستیم. برای نحوه رویارویی با این تیم آماده می شویم و در فینال بهترین کوششمان را خواهیم کرد.

سین جین - هو درباره شناختش از تیم پرسپولیس گفت: وقتی مسابقات آنها را تماشا می کردم احساس کردم که پرانرژی و فیزیکی هستند. آنها در هنگام حمله مسلط به نظر می رسند اما از ضد حمله لذت می برند. بنابراین ما در انتظار مسابقه در این خطوط هستیم. از آنجا که این فینال است، منتظر یک مسابقه کاملاً رقابتی از ابتدا تا انتهای ملاقات هستیم.

وی درباره اینکه در صورت قهرمانی اولسان، جام قهرمانی آسیا را او بالای سر خواهد برد، اظهار کرد: افتخار بزرگی است که قهرمان آسیا شویم و من کاپیتان تیم باشم. ما دو بازیکن داریم که قبلاً قهرمانی را تجربه نموده اند و می دانیم که رسیدن به این سطح سخت است. به همین دلیل تمام کوشش خود را می کنیم تا برای مسابقه آماده باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1685

به "کاپیتان تیم فوتبال اولسان: پرسپولس از ضدحمله لذت می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان تیم فوتبال اولسان: پرسپولس از ضدحمله لذت می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید