پاداش ویژه برای برد پرسپولیس، خبر پاداش 80 میلیون تومانی سپاهان به گوش پرسپولیسی ها رسید!

به گزارش تور گرجستان ارزان، مدیران باشگاه سپاهان اصفهان که برای پیروزی در ملاقات رفت با پرسپولیس پاداش 40 میلیون تومانی در نظر گرفته بودند حالا پاداش خود را دوبله نموده اند!

پاداش ویژه برای برد پرسپولیس، خبر پاداش 80 میلیون تومانی سپاهان به گوش پرسپولیسی ها رسید!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم های سپاهان و پرسپولیس درحالی روز یکشنبه در اصفهان به مصاف هم می فرایند که خیلی ها این ملاقات را بازی مرگ و زندگی می دانند.

سپاهان اصفهان که 44 امتیاز در 21 بازی (یک بازی بیشتر از پرسپولیس) کسب نموده با اختلاف 3 امتیاز نسبت به پرسپولیس 41 امتیازی (با یک بازی کمتر) صدرنشین لیگ برتر است و نمی خواهد به هیچ عنوان این فاصله کم گردد. شاگردان یحیی گل محمدی هم که با یک بازی کمتر صدر جدول را به تیم قدرتمند سپاهانی واگذار نموده اند می خواهند با ارائه یک بازی برتر در اصفهان نتیجه گرفته و صدر را پس بگیرند.

از طرفی خیلی ها از این ملاقات حساس و نفسگیر به عنوان بازی مرگ و زندگی یاد می نمایند و معتقدند هر تیمی بتواند برنده این مسابقه 6 امتیازی گردد شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ بیستم خواهد داشت. بر همین اساس مدیران دو باشگاه باید به دنبال راهکاری برای افزایش انگیزه و روحیه مربیان و بازیکنان خود پیش از این ملاقات باشند.

شنیده می گردد مدیران باشگاه سپاهان که برای پیروزی در بازی رفت در تهران پاداش 40 میلیون تومانی برای هریک از بازیکنان این تیم در نظر گرفته بودند حالا پاداش خود را دو برابر نموده اند. گویا در صورت پیروزی شاگردان محرم نویدکیا در ملاقات برگشت برابر پرسپولیس هریک از آنها پاداش 80 میلیون تومانی دریافت خواهد نمود. این خبر در حالی در تهران به گوش بازیکنان پرسپولیس رسید که این تیم بابت 11 برد قبلی خودش در لیگ برتر هیچ پاداشی پرداخت ننموده است.

بازیکنان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز فقط 800 دلار برای 3 برد اولیه خود دریافت نموده و بابت 2 برد آخر برابر گوای هند (برگشت) و الریان قطر هیچ پاداشی نگرفته اند. آن طور که از شواهد و قرائن برمی آید مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز پاداش خاص و ویژه ای برای پیروزی در ملاقات حساس روز یکشنبه مقابل سپاهان در اصفهان نیز در نظر نگرفته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1955

به "پاداش ویژه برای برد پرسپولیس، خبر پاداش 80 میلیون تومانی سپاهان به گوش پرسپولیسی ها رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاداش ویژه برای برد پرسپولیس، خبر پاداش 80 میلیون تومانی سپاهان به گوش پرسپولیسی ها رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید