خبرنگاران مظفری: پنالتی اولسان اشتباه بود

به گزارش تور گرجستان ارزان، تهران- خبرنگاران- کارشناس داوری کشورمان گفت: اعلام پنالتی برای تیم اولسان هیوندای در نیمه نخست اشتباه داور بود.

خبرنگاران مظفری: پنالتی اولسان اشتباه بود

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15:30 امروز شنبه در ملاقات نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی رفت که این ملاقات در نیمه نخست با تساوی یک بر یک سرانجام یافت.

یکی از جنجالی ترین صحنه های مسابقه اعلام پنالتی به سود اولسان هیوندای در واپسین دقایق نیمه نخست این بازی بود.

نوید مظفری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به اعلام پنالتی به سود تیم کره ای گفت: برخوردی صورت نگرفت و تصمیم داور در این زمینه اشتباه بود.

وی افزود: به غیر از این صحنه تنها داور در یک تصمیم اشتباه دیگر داشت که باید به بازیکن کره ای اخطار می داد اما از این کار خودداری کرد.

وی در ادامه گفت: فینال لیگ قهرمانان در مجموع سه صحنه مهم داشت که هر سه توسط VAR بازبینی شد. صحنه اول پنالتی برای تیم کره که به نظر من تصمیم و اعلام پنالتی اشتباه بود. صحنه دوم خطای هند بازیکن پرسپولیس که به درستی اعلام پنالتی شد و صحنه آخر صحنه ای بود که باید برای پرسپولیس اعلام پنالتی می شد که داور بعد از بازبینی تصمیم به ادامه بازی داد. در این صحنه داور باید اعلام پنالتی می کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1699

به "خبرنگاران مظفری: پنالتی اولسان اشتباه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مظفری: پنالتی اولسان اشتباه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید