پرسپولیس سایه به سایه استقلال در پی صدر جدول

به گزارش تور گرجستان ارزان، تهران (پانا) - پرسپولیس با پیروزی مقابل تیم آلومینیوم اراک سایه به سایه استقلال در حرکت است.

پرسپولیس سایه به سایه استقلال در پی صدر جدول

در آخرین بازی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس در آزادی میزبان آلومینیوم اراک بود که با تک گل حامد پاکدل به پیروزی رسید و 41 امتیازی شد.

در دقیقه 12 آلومینیوم دروازه پرسپولیس را تهدید کرد اما ضربه نقی زاده در یک موقعیت نسبتا مساعد از بالای دروازه حامد لک به بیرون رفت. در دقیقه 16، پرسپولیسی ها خطرآفرین ظاهر شدند و ضربه سر امیری وارد دروازه آلومینیوم شد اما یاری داور این گل را آفساید تشخیص داد. ثانیه هایی بعد باز هم عبدی از مقابل محوطه هجده قدم در موقعیت مناسب نهاده شد که ضربه او از کنار دیرک دروازه پورحمیدی به بیرون رفت. در نیمه دوم پرسپولیس بیش از حریف توپ و میدان را در اختیار داشت اما از خلق موقعیت زیاد بازماند. در دقیقه 76 حامد پاکدل روی صحنه ای مشابه گلی که هفته گذشته به نساجی زد دروازه پورحمیدی را باز کرد.البته این انتها کار نبود.در آخرین دقایق از این مسابقه بود که پرسپولیس گل دوم را هم زد.رضا اسدی که در هفته های اخیر انتقادهای زیادی از او می شد توانست با یک شوت سرکش دروازه حریف را فرو بریزد تا شاگردان گل محمدی با 2 گل از سد آلومینیوم عبور نمایند.

نتایج کامل هفته هجدهم لیگ برتر به این توضیح است.

طرفدار صفر- سپاهان صفر

فجر سپاسی صفر - صنعت نفت صفر

ذوب آهن صفر - پیکان 2

نفت مسجدسلیمان صفر- پدیده یک

مس یک - فولاد یک

نساجی یک - گل گهر 2

استقلال یک - تراکتور صفر

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2305

به "پرسپولیس سایه به سایه استقلال در پی صدر جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس سایه به سایه استقلال در پی صدر جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید