وساطت رئیس PSG برای کاهش تنش میان اعضای سوپرلیگ و یوفا

به گزارش تور گرجستان ارزان، رئیس قطری باشگاه پاری سن ژرمن میخواهد در نقش یک میانجی برای کاهش تنش در روابط 12 باشگاه تشکیل دهنده سوپرلیگ اروپا و یوفا ایفای نقش کند.

وساطت رئیس PSG برای کاهش تنش میان اعضای سوپرلیگ و یوفا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه اکیپ فرانسه؛ ناصر الخلیفی می خواهد برای خاموش کردن آتش اختلافات میان 12 باشگاه بنیان گذار سوپرلیگ اروپا و اتحادیه فوتبال قاره سبز (یوفا) دست به کار گردد.

سال 2019 زمانی که الخلیفی به عنوان یکی از اعضای کمیته اجرایی یوفا و اتحادیه باشگاه های اروپا (ECA) انتخاب شد خیلی ها نسبت به درست بودن حضور او در این دو سازمان تردید داشتند و دلیل آن هم تخطی های او از قانون بازی جوانمردانه اقتصادی یوفا برای خرید بازیکنانی مانند نیمار و امباپه بود. اکنون اما بعد از گذشت دو سال از آن قضیه، همین مرد قطری میخواهد ثابت که حضورش در کمیته اجرایی یوفا و ECA بی فایده نیست.

طبق ادعای اکیپ؛ الخلیفی میخواهد در نقش یک میانجی میان یوفا و سازمان سوپرلیگ اروپا وارد عمل گردد تا میان دو طرف آتش بس برقرار کند و در صورت امکان راهی برای رفع کردن اختلافات آنها پیدا کند.

یوفا مخالف سفت و سخت شکل گیری سوپرلیگ اروپا است و به همین دلیل هم تهدید نموده تمامی تیم هایی که در این تورنمنت شرکت داشته باشند و بازیکنان آنها را از حضور در سایر رقابت ها در رده داخلی و ملی محروم می نماید. سازمان سوپرلیگ هم اما در برابر این تهدید سکوت اختیار ننموده و از هم اکنون پرونده این جنگ تمام عیار را به نهاد های قضایی مرتبط برده است تا از مجازات هایی که یوفا هشدارش را داده جلوگیری نماید.

الخلیفی و تیمش به همراه بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند از آلمان، سه تیمی بودند که پیشنهاد حضور در سوپرلیگ اروپا را دریافت کردند اما آنها را این پیشنهاد را رد نموده ا ند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1903

به "وساطت رئیس PSG برای کاهش تنش میان اعضای سوپرلیگ و یوفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وساطت رئیس PSG برای کاهش تنش میان اعضای سوپرلیگ و یوفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید