تور آلمان: بمب خبری در آلمان؛ لوا از بایرن جدا می گردد؟

به گزارش تور گرجستان ارزان، بند آزادسازی قرارداد ارلینگ هالند به زودی فعال خواهد شد و تقریبا محال است شاهد حضور این بازیکن در ترکیب دورتموند در فصل بعد باشیم. تیم های بزرگی مانند رئال مادرید، بارسلونا، چلسی، پاری سن ژرمن و ... برای خرید این گلزن تنومند وارد عمل شده اند و البته نام بایرن مونیخ نیز در لیست جذب ارلینگ هالند قرار گرفته است.

تور آلمان: بمب خبری در آلمان؛ لوا از بایرن جدا می گردد؟

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

نشریه بیلد امروز مدعی شد موضوع جذب ارلینگ هالند هنوز از دستور کار مدیران بایرن مونیخ خارج نشده است. اگرچه روسای این باشگاه ادعا می نمایند که در حال کوشش برای حفظ رابرت لواندوفسکی برای فصول آینده هستند، اما اولیور کان، هربرت هاینر و حسن صالح حمیدزیچ ایده جذب ارلینگ هالند را به طور کامل رد نکرده اند. مدیران بایرن مونیخ معتقدند با فروش رابرت لواندوفسکی در فصل تابستان پیش رو به مبلغ 60 میلیون یورو، امکان خرید ارلینگ هالند با بند فسخ 75 میلیون قابل انجام خواهد بود.

دور نو مذاکرات بین مدیران بایرن مونیخ و رابرت لواندوفسکی برای تمدید قرارداد در فصل بهار انجام می گردد. در صورتی که خواسته های این بازیکن و پینی زاهاوی برآورده نگردد، لواندوفسکی به صورت جدی به جدایی از بایرن مونیخ بعد از هشت سال فکر می نماید.

خود او نیز معتقد است شانس برای بردن جایزه توپ طلا در تیم های لیگ رجحان یا پاری سن ژرمن نسبت به بایرن مونیخ در فصول آینده بیشتر خواهد بود. لواندوفسکی در دو سال اخیر در کسب این جایزه معتبر ناکام بوده، اما همچنان در سن 34 سالگی در پی دریافت توپ طلا در سال های پیش رو است.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2229

به "تور آلمان: بمب خبری در آلمان؛ لوا از بایرن جدا می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: بمب خبری در آلمان؛ لوا از بایرن جدا می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید