واژگونی تانکر سوخت بنزین در جاده کمربندی اکبر آباد

به گزارش تور گرجستان ارزان، واژگونی تانکر حامل سوخت بنزین در جاده کمربندی اکبر آباد منجر به بسته شدن 4 ساعته این محور شد.

واژگونی تانکر سوخت بنزین در جاده کمربندی اکبر آباد

به گزارش خبرنگار از ، محمد هادی قانع رییس سازمان آتش نشانی شیراز اظهار کرد: ساعت 20:22 حادثه واژگون شدن تانکر سوخت در جاده کمربندی اکبر آباد، روبه روی ترمینال باربری، به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده شد.

او ادامه داد: به علت حساسیت این حادثه و احتمال انفجار تانکر سوخت سریعا 35 آتش نشان از ایستگاه های 15، 9,5 و چهار به همراه خودرو های فوماتیک، خودرو حامل کف، خودرو های تانکر آب و دستگاه های امدادی و اطفایی به محل اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: در محل مشاهده شد که یک دستگاه تانکر 33 هزار لیتری حامل بنزین به دلایل نامشخصی هنگام حرکت از راستا خارج شده و پس از برخورد با موانع در حاشیه جاده واژگون شده است.

او ادامه داد: تیم عملیاتی بعد از قطع برق این وسیله نقلیه و مسدود کردن کامل محل حادثه با نصب علائم هشدار دهنده، راننده که مردی حدودا 40 ساله بود و در خودرو محبوس شده بود را پس از مدتی کوشش از محل خارج نموده و به علت مصدومیت به عوامل اورژانس تحویل دادند.

قانع اظهار کرد: نشست شدید بنزین هم در محل رخ داده بود و این سانحه می توانست با توجه به سوخت خطرناک بنزین با ایجاد کوچک ترین جرقه، پتانسیل ایجاد بحرانی بسیار عظیم تر و فاجعه را داشته باشد.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با بیان اینکه نیرو های عملیاتی بی وقفه در عملیاتی سخت و حساس با پاشش مداوم آب و فوم مانع ایجاد جرقه و بروز حادثه شدند، اسم کرد: در ساعات اولیه عملیات نشت بنزین تا مقدار قابل توجهی رفع گشت، اما این عملیات تا ایمنی کامل محل و انتقال تانکر سوخت ادامه داشت.

این مقام مسئول با اشاره به این که نیرو های عملیاتی در 4 ساعت عملیات سخت مانع بروز حادثه جدی شدند، گفت: آن ها خاتمه در یک عملیات ویژه توانستند به وسیله جرثقیل تانکر حامل سوخت را به حالت اولیه برگردانند و محل حادثه را کاملاً ایمن سازی نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2067

به "واژگونی تانکر سوخت بنزین در جاده کمربندی اکبر آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واژگونی تانکر سوخت بنزین در جاده کمربندی اکبر آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید