طرابلسی: اشتباه در بازی با شهر خودرو ممنوع است، صدیق: بازیکن مهم السیلیه هستم

به گزارش تور گرجستان ارزان، سرمربی تونسی السیلیه قطر به بازیکنانش پیش از رویارویی آسیایی با تیم شهر خودرو ایران هشدار داد.

طرابلسی: اشتباه در بازی با شهر خودرو ممنوع است، صدیق: بازیکن مهم السیلیه هستم

به گزارش خبرنگاران، سامی طرابلسی در نشست خبری پیش از بازی تیم السیلیه برابر تیم شهر خودرو در مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا که ساعت 18:40 دقیقه فردا (سه شنبه) به وقت تهران در استادیوم عبدالله بن خلیفه باشگاه الدحیل برگزار می گردد، گفت: ما از نظر فیزیکی و ذهنی به خوبی مهیای این بازی شدیم و امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم. باید با ارائه سطح فنی متفاوت بتوانیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یابیم.

سرمربی تیم السیلیه ادامه داد: بازی های لیگ ستارگان قطر با لیگ قهرمانان آسیا تفاوت دارد و به همین خاطر هرگونه اشتباهی از سوی بازیکنان در بازی فردا ممنوع است. بزرگترین سلاح ما در این بازی تمرکز ذهنی برای رسیدن به نتیجه ضروری است. السیلیه برای نخستین بار است که در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می نماید و تجربه یک احتیاج مبرم است. اگر به مرحله گروهی صعود کنیم شرایط فنی مان متفاوت تر خواهد بود.

مجدی صدیق، بازیکن تیم السیلیه نیز درباره بازی برابر شهر خودرو گفت: ما آماده این بازی هستیم و می خواهیم با نمایش سطح فنی مطلوب به نتیجه خوبی دست یابیم. من پیش از این با تیم های الغرافه، السد، الجیش و العربی در آسیا بازی کردم و تجربه کافی دارم. من عنصر مهمی برای تیم السیلیه در بازی فردا هستم و امیدوارم بتوانم موفقیت را برای تیمم به ارمغان بیاورم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1042

به "طرابلسی: اشتباه در بازی با شهر خودرو ممنوع است، صدیق: بازیکن مهم السیلیه هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرابلسی: اشتباه در بازی با شهر خودرو ممنوع است، صدیق: بازیکن مهم السیلیه هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید