هیجان استرالیایی ها بعد از مهاجرت علیرضا فغانی به این کشور

به گزارش تور گرجستان ارزان، به گزارش ورزش سه، تنها چند روز از مهاجرت علیرضا فغانی و خانواده اش به کشور استرالیا می گذرد. داور مشهور و بین المللی ایرانی تصمیم گرفت برای تامین شرایط تحصیلی فرزندانش راهی استرالیا شود.

هیجان استرالیایی ها بعد از مهاجرت علیرضا فغانی به این کشور

او قبل از مهاجرت گفته بود که احتمالا مسئله ای برای قضاوت در بازی های لیگ استرالیا نخواهد داشت. حالا در اولین روزهای حضور فغانی در این کشور، کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت که او به یکی از داوران تمام وقت لیگ فوتبال استرالیا تبدیل شده است.

صفحه رسمی توییتر AFC دقایقی پیش نوشت: علیرضا فغانی یکی از برترین داوران جهان، داور تمام وقت A-League استرالیا در فصل 20-2019 خواهد بود. رقابت های این فصل لیگ استرالیا از روز یازدهم اکتبر سال جاری یعنی حدود 20 روز آینده آغاز می شود.

بعد از مهاجرت علیرضا فغانی به استرالیا، درخواست وی برای ادامه قضاوت در این کشور مورد موافقت قرار گرفت و با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال استرالیا، این داور ایرانی در فصل 2019-2020 به عنوان یک داور تمام وقت لیگ این کشور قضاوت خواهد کرد.کریس نیکو رئیس فدراسیون فوتبال استرالیا و رئیس کمیته داوران این فدراسیون از اینکه فغانی توانسته است به جمع داوران لیگ استرالیا اضافه شود، هیجان زده است.وی گفت: این افتخار بزرگی برای ما است که علیرضا فغانی را در لیگ استرالیا خواهیم داشت. می خواهم از تلاش های دلووسکی (داور پیشین استرالیا و رئیس PFRA) تشکر کنم که در این کار نقش مهمی داشت.رئیس فدراسیون فوتبال استرالیا اضافه نمود: این شانس بزرگی برای ما بود که علیرضا و خانواده اش تصمیم به مهاجرت به استرالیا گرفتند و پیشنهاد دادن او برای قضاوت در لیگ استرالیا برایمان خیلی ساده بود.نیکو یادآور شد: تجربه بین المللی فغانی سرمایه بزرگی برای لیگ استرالیا خواهد بود و وی همچنین می تواند داوران جوان را هم به خوبی راهنمایی کند. ما مشتاقانه منتظر خواهیم بود تا علیرضا فغانی را برای فصل بعدی لیگ استرالیا وارد عمل کنیم.در این ارتباط همچنین علیرضا فغانی گفت: هنگامی که خانواده من تصمیم به مهاجرت به استرالیا گرفت، ایجاد فرصت داوری در لیگ این کشور فوق العاده بود. تصمیم به ترک ایران خیلی تصمیم سختی بود، اما سپاسگزارم که همچنان قادر هستم در یکی از لیگ های برتر آسیا قضاوت کنم و به عنوان یک داور در مسابقات بین المللی به کارم ادامه بدهم.

منبع: زندگی امروز
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 682

به "هیجان استرالیایی ها بعد از مهاجرت علیرضا فغانی به این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجان استرالیایی ها بعد از مهاجرت علیرضا فغانی به این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید