هشدار ساپینتو به مربیان استقلال؛ فقط من حرف می زنم ، بی احترامی خط قرمز من است

به گزارش تور گرجستان ارزان، سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه ملاقات با گل گهر به حاشیه های داوری واکنش نشان داد.

هشدار ساپینتو به مربیان استقلال؛ فقط من حرف می زنم ، بی احترامی خط قرمز من است

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 18:30 دقیقه امروز شنبه در سیرجان مهمان تیم گل گهر خواهد بود.

ریکاردو ساپینتو قبل از اشاره به شرایط تیمش برای این بازی به نتایج تیم ملی در اردوی تدارکاتی اتریش اشاره نمود و گفت: لازم می دانم پیش از هر چیز به تیم ملی فوتبال ایران بابت دو بازی خوبی که انجام دادند، تبریک بگویم. برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی پیروزیت می کنم و به سه بازیکن ملی پوش استقلال هم خسته نباشید می گویم. امیدوارم در ادامه جهت پیروز باشند.

وی درباره بازی با گل گهر اظهار کرد: مقابل تیمی بازی می کنیم که تا اینجای لیگ بسیار خوب کار نموده است. گل گهر یکی از چند تیمی است که سال جاری برای قهرمانی می جنگند. یک تفاوتی که نسبت به سال قبل هست این موضوع است که سال جاری تیم های زیادی برای قهرمانی می جنگند. البته ما هم با همه توان برای قهرمانی می جنگیم. فردا با تمام قوا کوشش می کنیم تا بازی را به سود خود کنیم.

ساپینتو درباره انتظارش از داوری بازی با گل گهر هم بیان نمود: برای تیم داوری هم آرزوی پیروزیت می کنم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند. در چند بازی قبلی بابت عملکرد داوران ضرر کردیم و همه دیدند که چه اتفاقاتی افتاد. عملکرد داوران در این چند هفته برای ما بدون اشکال نبوده است و خیلی از کارشناسان این موضوع را تایید کردند. فردا امیدوار و مطمئن هستم که داوران برترین عملکرد را خواهند داشت و تصمیمات درستی می گیرند.

او با اشاره به این موضوع که در جریان بازی ها باید احترام میان نیمکت ها حفظ گردد، گفت: وقتی من به عنوان سرمربی کنار خط هستم، اگر زمانی لازم باشد با داور صحبت کنم، به عنوان سرمربی این کار را می کنم. یا اگر ضروری است که صحبتی با نیمکت حریف گردد، من به عنوان سرمربی فقط با سرمربی حریف صحبت می کنم. مهم این است که احترام رعایت گردد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: این صحبت ها باید با احترام کامل باشد. نباید اینطور باشد که دستیار یا فرد دیگری از نیمکت با سرمربی تیم مقابل صحبت کند. این اتفاق در بازی با نساجی افتاد. من اجازه نمی دهم که از روی نیمکت تیمم کسی با سرمربی حریف صحبت کند و این انتظار را از نیمکت تیم های مقابل هم دارم. اگر دستیارانم بخواهند چیزی بگویند، باید به من منتقل نمایند تا من عنوان کنم. حفظ احترام برای من خیلی مهم است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مهر 1401 بروزرسانی: 9 مهر 1401 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 2441

به "هشدار ساپینتو به مربیان استقلال؛ فقط من حرف می زنم ، بی احترامی خط قرمز من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار ساپینتو به مربیان استقلال؛ فقط من حرف می زنم ، بی احترامی خط قرمز من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید