فریبا: دلم برای استقلال سوخت، تنها رمز پیروزی، غیرت بازیکنان بود

به گزارش تور گرجستان ارزان، یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید تنها رمز موفقیت آبی پوشان مقابل الشرطه عراق، غیرت شاگردان فرهاد مجیدی بود.

فریبا: دلم برای استقلال سوخت، تنها رمز پیروزی، غیرت بازیکنان بود

بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره پیروزی شاگردان فرهاد مجیدی مقابل الشرطه عراق در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: قبل از هر چیز باید از بازیکنان تشکر کرد. غیرت بازیکنان در این بازی ستودنی است. یک جایی می گردد که دل آدم می سوزد. واقعا من دلم برای بازیکنان استقلال سوخت. شرایط بازی ها طوری بود که تیم سه روز یک بار باید بازی می کرد.

او ادامه داد: استقلال بازی را در اول کار با یک سیستم آغاز کرد و در ادامه سیستم تغییر کرد. خط دفاع ما در این بازی عملکرد مناسبی داشت و تعویض هایی که در این بازی انجام شد، روی بازی تاثیر خوبی داشت. حریف از سمت راست و چپ حملات مختلفی داشت و تیم نتوانست آن مناطق را به طور ایده آل پوشش دهد. خط هافبک ما هم در این بازی عملکرد خوبی داشت و در هر صورت صعود بسیار دلپذیری بود و باید به تیم و کادر فنی تبریک گفت.

فریبا در ادامه گفت: باید به غیرت بازیکنان تبریک گفت و تنها رمز پیروزی استقلال در این بازی غیرت بازیکنان بود. تیم وقتی یک بر صفر جلو می رود، استرس بازی، بسیار بالا می رود اما خدا را شکر بازی با پیروزی آبی پوشان به انتها رسید.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تقابل احتمالی استقلال و پرسپولیس در مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: من زیاد موافق برگزاری داربی در مرحله حذفی در آسیا نیستم چون یک نماینده ایران حذف می گردد. آرزو می کنم تراکتور هم بتواند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و در این مرحله از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سه نماینده داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 1933

به "فریبا: دلم برای استقلال سوخت، تنها رمز پیروزی، غیرت بازیکنان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا: دلم برای استقلال سوخت، تنها رمز پیروزی، غیرت بازیکنان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید