هتل پوپا پالاس پوکت

به گزارش تور گرجستان ارزان، هتل پوپا پالاس پوکت (Poppa Palace Hotel Phuket)، منطقه پاتونگ قرار گرفته است. سواحل کارون و کاتا که از جاذبه های گردشگری پوکت به شمار می آیند به ترتیب در فاصله 5 و 7 کیلومتر هتل سه ستاره پوپا پالاس قرار گرفته‌اند.

هتل پوپا پالاس پوکت

پوپا پالاس که یکی از ارزان ترین هتل های پوکت در امتداد ساحل پاتونگ می باشد 107 اتاق استاندارد، اتاق دلوکس، استودیو دلوکس، استودیو، دوبلکس خانوادگی و سوئیت جونیور را در خود گنجانده و با قرار دادن امکانات مناسب در داخل واحد ها، آن ها را برای اقامت مسافران پوکت آماده ساخته است. برخی از اتاق ها دارای بالکن اختصاصی هستند و چشم اندازی زیبا ارائه می دهند. تلویزیون ماهواره ای و حمام اختصاصی با امکانات کامل در دسترس است و امکان تهیه چای و قهوه در واحد ها فراهم شده است. میز کار، گاوصندوق، یخچال و سیستم تهویه از دیگر امکانات موجودی هستند که این هتل در اختیار گردشگران تور تایلند قرار می‌دهد.

مسافران می توانند برای کسب اطلاعات در مورد مکان های تفریحی و دیدنی پوکت و همچنین تهیه بلیط مکان هایی که دوست دارند از آن ها در تور پوکت بازدید نمایید. در این هتل می‌توانید به خدمات گردشگری هتل مراجعه کرده و برای خود خودرو شخصی کرایه کنید. لازم است بدانید که در هتل پوپا پالاس پوکت به عنوان یکی از هتل های 3 ستاره تایلند، پذیرش به صورت شبانه روزی انجام می‌گیرد.

در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم در هتل پوپا پالاس پوکت اقامت کنید. در رستوران این هتل انواع غذا های تایلندی سرو شده و دو استخر شنای این هتل از جمله امکانات تفریحی آن برای گذراندن یک بعدازظهر دل انگیز هستند.

برای رفاه مسافران خدمات لاندری و خشکشوئی ارائه می‌گردد و خدمات ترانسفر نیز فراهم شده است. برای سرگرمی بیشتر یا می توان دی وی دی پلیر اجاره کرد و یا از اینترنت در کافی نت هتل استفاده کرد. همچنین صندوق اماناتی در میز جلو 24 ساعته تعبیه شده که برای محافظت از اشیای گران بها گردشگران تور پوکت صندوق امانات در نظر گرفته است.

انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 270

به "هتل پوپا پالاس پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پوپا پالاس پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید