در مورد سفر با کشتی کروز چه چیزهایی را باید بدانیم؟

به گزارش تور گرجستان ارزان، سفر با تور کشتی کروز بسیار اقتصادیتر از مدل رقیبش یعنی با پرواز و هتل، از آب در می‌آید، مخصوصا اگر در شرایط مساوی یعنی شهرها و میزان اقامت برابر. البته راحتی بیشتر نیز خود باعث شده که مسافرین این سبک از سفر را ترجیح دهند، در ادامه چند نکته در مورد سفر با کشتی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

در مورد سفر با کشتی کروز چه چیزهایی را باید بدانیم؟

ممکن است برای اولین بار و یا چندمین بار باشد که سفر دریایی را تجربه می کنید. حین سفر تجربیات زیادی بدست خواهید آورد که هم در سفرهای بعدی به کار خودتان می آید و یا با بازگو کردن آن به انتخاب درست دیگران کمک می کنید. در این مقاله نکات مثبت سفر با کشتی کروز را مطرح می کنیم.

تجربه طلوع و غروب خورشید

می توانید در بالکن خود و یا عرشه کشتی بنشید. یک قهوه سفارش دهید و در حین نوشیدن قهوه منظره زیبای طلوع و یا غروب خورشید را به تماشا بنشینید. بهتر است در این زمان دوربین خود را نیز آماده کنید.

سوال بپرسید

مسافر خجالتی نباشید. در رابطه با هر چیز سوال بپرسید و از خدمه درخواست بهترینها را داشته باشید. اگر می خواهید تجربه سفر نابی داشته باشید باید از هرآنچه در اختیار شما می گذارند به خوبی استفاده کنید.

خبرهای روز را بخوانید

برای اینکه از فعالیتها، سرگرمی ها، جشنها، امکانات و ... در کشتی خبر داشته باشید و با اطلاعات کافی این نوع سفر را انتخاب کنید، خبرنامه های روز مربوط به سفر های کروز را بخوانید.

برنامه ریزی برای تجربه های جدید

از امتحان چیزهای تکراری دوری کنید. حتی برای یکبار هم که شده سفر کروز را امتحان کنید. هر بار کشتی جدید و مسیر جدیدی را انتخاب کنید تا تجربیات جدید بدست آورید.

کشتی را از دست ندهید

ممکن است خبرهایی در مورد دیر رسیدن مسافران به بنادر و از دست دادن کشتی شنیده باشید اما این اتفاقات بسیار نادر است. برای اینکه برای شما چنین مشکلی پیش نیاید، همیشه گوش بزنگ باشید و سعی کنید یک روز قبل از سفر، در نزدیکی بندر اقامت داشته باشید.

کاوش در کشتی

زمانی را به چرخیدن و کاوش در کشتی اختصاص دهید. خوب است با طرح و امکانات آن آشنا شوید. حال که این موقعیت برایتان پیش آمده سعی کنید در کشتی گردشی داشته باشید و با آن از نزدیک آشنا شوید.

انتشار: 4 فروردین 1397 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: georgiaro.ir شناسه مطلب: 64

به "در مورد سفر با کشتی کروز چه چیزهایی را باید بدانیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "در مورد سفر با کشتی کروز چه چیزهایی را باید بدانیم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مورد سفر با کشتی کروز چه چیزهایی را باید بدانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید